די לנפצים ולצעצועים המסוכנים

בעקבות הדיווחים הרבים על פיצוצים הנשמעים ברחבי העיר, כתוצאה מנפצים, אנשי השיטור העירוני עצרו השבוע קטין המחזיק בצעצועים לא חוקיים

צילום: דוברות עיריית אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בעקבות דיווחים חוזרים של אזרחים על שמיעת רעשי פיצוץ הנובעים מהשלכת נפצים ברובע, אגף הביטחון מבצע פעולות שיטור לאיתור, לכידת המעורבים והחרמת חומרים אסורים הגורמים לרעשים הנ"ל. הביטחון, באמצעות השיטור העירוני, מציין כי מדובר בשימוש אסור בחומרים זמינים אשר מייצרים מפגעי רעש וסביבה ובמידה לא מבוטלת עלולים גם לגרום לנזקי גוף.

התופעה רווחת בעיקר בסמיכות לחג הפורים ולאור הסכנות הכרוכות בשימוש בנפצים, רשויות האכיפה מבצעות מעת לעת מבצעי אכיפה כנגד חנויות ובתי עסק המשווקים תחפושות ואביזרים נלווים, על מנת לוודא שלא נמכרים בהם גם פריטים אסורים. האכיפה מבוצעת גם במרחב הציבורי כנגד דוכני ממכר שפועלים ללא היתר ומוכרים נפצים וצעצועים לא חוקיים.

במקביל, נערכים מבצעי איתור של צעצועים לא חוקיים ולכידת מי שמשתמש בהם במרחב הציבורי. פעילות רבה נעשית בשעות לא שגרתיות בפארקים ובגנים עירוניים ואמש הצליח השיטור העירוני ללכוד קטין בפארק ספרא, אשר החזיק צעצועים לא חוקיים ונפצים. מנהל השיטור דוד בן שטרית מוסר כי "החומרים שבידו הוחרמו ושמו עבר להמשך טיפול של גורמי האכיפה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן