נציג הממלכה המרוקנית בישראל נפגש עם הרב פינטו

עבדל יהב אללי, נציג הממלכה המרוקנית בישראל, יחד עם משלחת עסקנים יהודים מישראל וממרוקו נפגש עם הרב הראשי רבי חיים שמעון פינטו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

למפגש הוזמן גם הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית, שקיבל בברכה את האורחים הנכבדים ואמר שכבוד הוא לנו במועצה הדתית לארח אורחים יקרים ונכבדים ובראשם נציג הממלכה המרוקנית בישראל.

הרב הראשי רבי חיים פינטו קידם בברכה את האורחים והושיב לצידו את נציג הממלכה המרוקנית עבדל יהב אללי, והזכיר את הקשר המיוחד בין יהודי מרוקו לשלטון המרוקני במשך שנים רבות שידעו תמיד לכבד את הדתות.

משפחת רבני פינטו לדורותיה עד היום הזה, נמצאת בקשרים אדוקים עם המלכות ובהזדמנויות שונות עורכים את ברכת "הנותן תשועה למלכים" למלך מרוקו, כך היה בטקס מרשים ומיוחד ביום המימונה לפני שנה באשדוד בה השתתף שגריר מרוקו בישראל עבדרחים באיוד. רבי חיים פינטו בירך את מלך מרוקו ומשפחתו, והדגיש את הגורל המשותף בין העמים ונשא תפילה לשלום בין יהודים למוסלמים בעולם כולו.

בשיחה עירנית וקולחת בשפה הערבית-מרוקנית, העלו על נס את מצבם של יהודי מרוקו כיום, והמשך הדאגה להם בצרכים שונים ועניני הדת, כשרות ועוד. הרב פינטו בירך את הנציג המרוקני בחברת התעופה המרוקנית, ׳רויאל אייר מרוק׳, שהשתתף במפגש וסיפר, כי לפני כחודש החברה פתחה את הקו שלה לישראל, שיחבר את תל אביב לקזבנלקה בטיסה ישירה ואנו שמחים על כך.

האורח עבדל יהב אללי היה נרגש מהזכות הגדולה שנפלה בחלקו לפגוש את הרב הראשי לאשדוד רבי חיים פינטו, הממשיך את השושלת המפוארה אשר לה שורשים מרבי חיים פינטו הגדול הטמון במוגאדור שבמרוקו, וביקש ברכה מיוחדת לו ולמשפחתו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן