הנס הרפואי של יוסי דמגני

לפני כשבועיים נפצע יוסי דמגני בן 65 מאשדוד, כאשר נפלה עליו עגלה במשקל 470 קילו ופגעה בו אנושות, במהלך עבודתו ברשת ״בוטיק הפיתה״ שבבעלות המשפחה. יוסי כבר ראה את המוות ממול העיניים, הובהל לבית החולים ׳אסותא׳ מורדם ומונשם. בזכות הטיפול המסור במחלקת אורתופדיה הוא התאושש ועובר לשיקום ״אני מודה לצוות המחלקה. בזכותם אני חי״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 יוסי דמגני, אחיו הצעיר של שלמה שהקים את רשת״ בוטיק הפיתה״, קיבל את חייו מחדש. זאת לאחר שנפצע באורח קשה בתאונה בעבודה באחת מחנויות הרשת. לדבריו, הוא כבר ראה למלאך המוות את הלבן בעיניים, אך בזכות הטיפול הרפואי והמסור שכלל ניתוחים מורכבים, הוא מתאושש והשבוע כבר החל בצעדים הראשונים של השיקום. שיקום שאחריו הוא מקווה לחזור לעצמו ולשיגרה.

 יוסי בן 65 הוא אלמן. ״אשתי נפטרה מסרטן. אני משמש אבא לילדים שנולדו לה לפני שהתחתנו, ואפילו כבר סבא מהבן הגדול״ הוא מספר. הוא בן למשפחת דמגני המוכרת באשדוד. אחיו הגדול שלמה הקים את רשת ״בוטיק הפיתה״ לפני למעלה מ- 40 שנה והיא מוכרת בכל בית בעיר. יוסי, כבני משפחה אחרים, השתלב בעסק המשפחתי.

איך נפצעת?

״זה קרה ביום ראשון בבוקר, באחד הסניפים. התחיל כעוד יום עבודה, ואז נפלה עליי עגלה במשקל 470 קילו. נלכדתי מתחתיה, היא מחצה לי את הרגליים. בהתחלה עוד הייתי בהכרה. אבל התחלתי להרגיש שאני עוזב את הגוף שהיה בטראומה. הייתי מעל בשמיים. ראיתי את המוות, פשוט ככה״

 הוא טופל ע״י אנשי ההצלה שהוזעקו למקום, והובהל לבית חולים ׳אסותא׳. ״אני כבר לא זוכר. הייתי מורדם 72 שעות. כשהתעוררתי הרופאים היו מעליי. הם פשוט הצילו את חיי״ הוא אומר בהתרגשות.

״תודה לצוות המסור שטיפל בי באורתופדיה״

 מהפגיעה הוא נפגע באורח חמור ברגליו. ״רגל ימין התרסקה לגמרי, ורגל שמאל בכף הרגל. הגעתי למיון ישר לטראומה. הייתי בהכרה באמבולנס אבל בחדר טראומה כבר נעלמתי. לא הייתי בהכרה. רק אחרי יומיים התעוררתי. זה היה מפחיד״

הוא עבר שני ניתוחים מורכבים ברגליו, ובמשך כמה ימים הוא היה מרותק למיטה בבית החולים. ״הרופאים והצוות הם המלכים שלי. עבדו עליי לא ויתרו עלי טיפלו בי במקצועיות ובמסירות, הם הצילו לי את הרגל. שמו לי בניתוח פלטינות והייתי חסר אונים במיטה. ורק עכשיו פעם ראשונה הורידו אותי מהמיטה האחיות״ הוא מספר בקול נשנק מדמעות.

לאחר שמצבו התייצב הוא הועבר לשיקום בבית חולים בבאשקלון. ״אני מחכה לשיקום. אומרים שזו מחלקה טובה״ הוא אומר ומביע תקווה להצליח ולחזור לשיגרה. ״אני מבקש להודות לכל הצוות המסור שטיפלו בי. לא ויתרו עליי, נלחמו עלי ועל הרגל. הם עשו זאת במקצועיות ובמסירות. כל הצוות החל מהאח הראשי במחלקה שגיא אברמזון, האחיות, הרופאים, כולם. ולמנהל המחלקה הנפלא פרופסור מיכאל דיקסלר, שהיה מגיע ושואל בשלומי 3 פעמים ביום. לא רק בביקור השיגרתי. ממש צוות מסור ונתן לי הרגשה שאני בידיים טובות. אני מודה לו ולכל הצוות שלו״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן