ניצחונות לנוער מ.ס, אדומים ועירוני

עוד שבוע מרתק חלף על החטיבות הצעירות שלנו: בנוער מ.ס ניצחה בב"ש בתוצאה 2-1. נערים ג': בית"ר אשדוד ניצחה את בני אשדוד בדרבי הקטן

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נוער

במסגרת המחזור ה-14 של ליגת העל לנוער, יצאה בשבת האחרונה קבוצת מ.ס אשדוד, אותה מאמן אלי לוי, למשחק חוץ באצטדיון וסרמיל, למפגש מול הפועל ב"ש. שלו הרוש העלה את אשדוד ליתרון לאחר 20 דקות ושקד חכמון כבש את שער הניצחון בדקה ה-82, לאחר שב"ש הישוותה זמנית בדקה ה-70. בעקבות הניצחון חלפה מ.ס אשדוד, על פני מכבי ת"א ועלתה למקום השלישי המכובד.

במסגרת המחזור העשירי בליגה הארצית לנוער דרום, אירחה במוצ"ש קבוצת האדומים אשדוד את בית"ר נורדיה ירושלים באצטדיון הסינטטי. בדקה ה-30 שלמה עמר קבע 0-1 למארחת. בדקה ה-53 יורם דמקה הכפיל את התוצאה וחשף חולצה שתומכת בהחזרת האזרח אברה מנגיסטו. כל הכבוד לדמקה על היוזמה ועל העלאת המודעות של הנושא החשוב. בסיום: 1-2 לאדומים שהתבססה במקום השני בטבלה.

מי שנמצאת במקום השלישי היא מכבי עירוני אשדוד, שיצאה בשבת בבוקר, למשחק חוץ נגד מכבי שוהם. שי דגן (21), דוד מנטייב (30) ואלון דבורקין (68) השלימו ניצחון בתוצאה 3:2 לזכות עירוני, שממשיכה להיאבק על המקום השני יחד עם האדומים.

נערים א'

במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל לנערים א', אירחה מ.ס אשדוד בסינטטי בשבת בבוקר את מכבי חיפה. המצטיין במשחק היה אליה גטהון, שהבקיע שלישייה והעלה את מאזנו לשמונה שערי ליגה העונה. ליאור סוויסה התחיל את החגיגה ובסיום: 4-2 למ.ס אשדוד.

נערים ג'

במסגרת המחזור העשירי של ליגת מרכז 2, יצאה בשבת האחרונה קבוצת מ.ס אשדוד, אותה מאמן כפיר ניגרקר לאצטדיון ה'סופרלנד' בראשל"צ והתמודדה מול הפועל המקומית. שער של אורי מלכה ממ.ס בדקה ה-53 הפריד בין הקבוצות והעניק למ.ס אשדוד את הניצחון.

בליגת נערים ג' מחוז דן 1 התקיים ביום ראשון השבוע דרבי קטן עם ניחוח של פעם, בין הפועל בני אשדוד לבית"ר אשדוד. סמיון פריחדקו ויונתן מלסו עם צמדים ומייק נניקשווילי העניקו לבית"ר ניצחון יוקרתי בתוצאה 5:3. לבני אשדוד כבשו נחום אורי (צמד) ושמואל נאור.

האדומים אשדוד הביסה בתוצאה 1:8 את מכבי כנות. כבשו לאדומים: אור ברבי (שלושער), נהוראי לוין (צמד), ינון טלקר, יוסף עמוס ואילאי בוקרה.

עירוני אשדוד הפסידה למ.ס רמלה בתוצאה 2:1. כבש לעירוני- אמיר יהודאי.

ילדים א'

מ.ס אשדוד ומכבי פ"ת נפרדו בתיקו 2:2. כבשו לאשדוד: בן אברמוב וליאב צ'קול.

ילדים ב'

מ.ס אשדוד הפסידה לבית"ר ירושלים בתוצאה 4:2. כבשו למ.ס¨אמיתי ימין ואיתי צייזלר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן