ניסיון התאבדות בתוך כותלי בית הספר

מקרה קשה באחד המקיפים בעיר לאחר שתלמידה נמצאה ללא הכרה בחדר השירותים, לאחר שניסתה ככל הנראה לשים קץ לחייה על ידי בליעת כדורים. התלמידה הועברה לבית החולים במצב קל. המזעזע שהיא התריעה על כוונתה בטיק טוק לפני האירוע: "אני לא מצליחה לחיות את הילדות שלי כמו שצריך"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כמה עצוב. תלמידה נמצאה בחדר השירותים של אחד המקיפים בעיר, כשהיא מחוסרת הכרה, לאחר שככל הנראה בלעה כדורים. אחד התלמידים ראה את רגליה מבצבצות מאחד התאים ומיהר להזעיק עזרה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה טיפול רפואי והעביר אותה במצב קל ובהכרה לבית החולים ׳אסותא׳.

למרבה הזוועה, הנערה לא הסתירה את כוונתה האובדנית והודיעה על כך בטיק טוק.״בעוד 20 דקות זה קורה”, כתבה לפני האירוע. היא המשיכה וכתבה על מצוקתה הרבה: ״אני עצובה כי כולם בשכבה מציקים לי והיה לי ממש בעיות עם הורים ומשטרות והרווחה נכנסה לתמונה והם עוקבים אחרי. כל מה שאני עושה ואני לא יכולה לחיות את ילדות שלי כמו שצריך. והעו״סית שלי מאיימת עליי שהיא תכניס אותי לפנימייה, אם אני אחתוך או שאני שוב אקח כדורים או אתלה את עצמי במקום לעזור לי כי אני מתה נפשית”.

הודעה הועברה למשפחתה. בבית הספר החלו לשוחח עם תלמידים בשכבה ולטפל בתלמידים. האירוע הקשה הותיר את התלמידים המומים. אחד מחבריה לשכבה אמר "בשעה החמישית, המורה כינסה כל כיתה בשכבה והסבירה לנו שאם קורה משהו, כדאי ללכת למשטרה ולבקש עזרה”. עוד סיפר כי התלמידה "כבר שנתיים היא מעלה את הפוסטים הללו ברשתות החברתיות.תחת שם בדוי וכותבת שהיא רוצה למות. כי היא מרגישה שמציקים לה בני המשפחה והחברים בשכבה.  היא חיה מתוך הרשתות. ויש לה קצת חברים. בבוקר היא העלתה בסטורי היום זה קורה חברים, בעוד 20 דקות.לדבריו, לא ידוע לי על משהו חריג לכאורה, היא גם השתתפה השבוע ביום שני ביום ספורט שהתקיים בפארק אשדוד ים".

מעיריית אשדוד וממשרד החינוך, טרם התקבלה תגובה.

יו״ר הנהגת בית הספר: ״השמועה על חרם כלשהו רחוקה מלהיות נכונה״

״מצנעת הפרט ומבלי לרדת לפרטים אישיים, אני מעדכן כאן בקבוצה שהנערה מוכרת ומטופלת במחלקת הרווחה ולא רק. השמועה על חרם כלשהו רחוקה מלהיות נכונה. רק אציין שהנערה השתתפה השבוע ביום ספורט שהתקיים והכל היה כשורה. נאחל לה החלמה מהירה וחזרה בהקדם ללימודים״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן