מזעזע: ״מאז האונס היא מתקלחת 17 פעמים ביום ומרגישה מטונפת״

מצבה של הנערה בת ה-14 שנאנסה לכאורה לפני שבוע הולך ומחמיר. מצב המשפחה קשה. הנערה מרבה להתקלח מאחר וחשה מטונפת ואומרת למשפחתה כי אין טעם לחייה. אמה של הילדה הפסיקה לעבוד ונמצאת עם בנותיה. ״הן הגיעו למצב שאין אוכל בבית״ אומר קרוב משפחה. החשוד באונס איגור אולסיק מכחיש כי אנס את הנערה, ומעצרו הוארך ב-5 ימים נוספים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 האונס האכזרי באשדוד של בת ה-14 בשבוע שעבר, שהסעיר את המדינה בכלל ואת אשדוד בכלל, מוסיף לעורר הדים. הורים רבים בעיר חוששים לבנותיהן וחשים הזדהות רבה עם משפחתה של הנערה שהתרסקה לרסיסים בעקבות המקרה. לדברי קרוב משפחה ״ההורים עייפים לדבר בתקשורת, ועסוקים בלטפל בנערה שמצבה מדרדר מיום ליום. לדברי המשפחה, הנערה הייתה נוהגת לפני המקרה, לחזור מבית הספר באוטובוס עם אחותה למעט בימים ששעות הלימוד שלהן שונות וכי היא אינה פונה לאנשים או מתקשרת, אך אולסיק הצליח להביא אותה לביתו שם ביצע בה, לכאורה את זממו באכזריות רבה. ״המשפחה מרוסקת״ מציין קרוב המשפחה, ״האמא שבורה. האירוע שבר אותה לגזרים וקשה לה לדבר״.

 הוא מספר כי לאחר המקרה המחריד פתאום צצים סיפורים על אולסיק: ״המצב שהוא גר שם קרוב לשש שנים. פתאום אנחנו מקבלים הודעות, שהוא עבר ונגע לזאת בישבן, והיה פותח דלתות של  בתים. רואה את בעלי הבתים ואומר ׳סליחה טעות׳.  מגיע אדם כזה חולירע עולה חדש, אף אחד לא יודע את העבר שלו, לא יודע מה הוא עשה במקום מגוריו הקודם ומסתבר שפה הוא סוטה לא קטן״.

ספר לנו מה מה שלום הילדה עצמה?

״סיוט, המצב שלה ממש קשה. הילדה מתקלחת 17 -18 פעמים ביום ובלילה, נגעלת מהגוף שלה. אומרת שאין לה טעם לחיים,. המצב שלה ושל בני המשפחה לא קל בכלל, מצב קשה מאוד. גם המצב הכלכלי בכי רע, האמא לא עובדת כרגע , היא צמודה לבת שלה ובעצמה מרוסקת. אשכרה אין להם מה לאכול בבית. אין אפילו כסף לערוך קניות לבית. היא אומרת לי ׳אין לי איך לקנות  פדים לילדות׳  וכל המצב הקשה הזה רק מעצים את מצבן״. לדברי קרוב המשפחה, האירוע משפיע לרעה גם על האחות של הנערה שמסרבת ללכת לבית הספר.

 עו״ד זייצב: ״אולסיק מכחיש שתקף את הנערה״

החשוד עצמו איגור אולסיק מכחיש שאנס את הנערה. הוא הובא לבית המשפט להארכה שנייה של מעצרו ובית המשפט האריך את מעצרו ב- 5 ימים נוספים. עד 4‪.11‪.21, לצורך המשך החקירה. עו"ד זאנה זייצב מהסניגוריה הציבורית, שמייצגת את אולסיק, אמרה מיד בתום הארכת מעצרו: "איגור טוען בתוקף כי לא תקף את הקטינה. גם בדיון היום, המשטרה לא הציגה ראיות פורנזיות שסותרות את גרסתו. אנו מצפים שהמשטרה תסיים את החקירה כדי להגיע לחקר האמת".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן