אשדוד זוכרת את יצחק אילן ז״ל

ערב הוקרה לזכרו של יצחק אילן, סגן ראש השב״כ לשעבר ותושב אשדוד שנפטר אשתקד מקורונה, בנוכחות ראשי השב״כ בעבר בהווה ואהוד אולמרט – ראש הממשלה לשעבר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

באוקטובר 2020 נפטר יצחק אילן ז״ל, סגן ראש השב״כ בעבר ותושב אשדוד. יצחק אילן ז״ל בן ה- 64 נפטר מסיבוכי הקורונה.

במלאת שנה למותו של מי שהוגדר כ״גיבור ישראל״ נערך ערב מרגש לזכרו. הערב נערך ביום חמישי 28‪.10‪.21 ב״בית יד לבנים״. את הערב כיבדו בנוכחותם ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט ראש השב״כ הנוכחיפ רונן בר, ראש השב״כ לשעבר אבי דיכטר ראש העיר אשדוד ד״ר יחיאל לסרי ובכירים במערכת הציבורית, המשטרה, והפרקליטות וחבריו לשירות הביטחון בעבר ובהווה, חברי קהילת יהודי גאורגיה ותושבים רבים הגיעו לחלוק לו כבוד ולהעלות את זכרו על נס.

את הערב הנחה העיתונאי יואב לימור. העיתונאית אילנה דיין הנחתה את הפאנל. מורן מזור וקקולי שרו וריגשו את הקהל. בסוף חולקו לבאי הטקס ספר שיצחק אילן כתב בעבר. את האירוע, פרי יוזמת המשפחה בסיוע העירייה הפיק יוסי עטר. ראש העיר ד״ר לסרי שיתף את הנוכחים על החלטת העירייה להנציח את זכרו של אילן בקריאת רחוב על שמו.

 בנו של יצחק, יהונתן אילן אמר: ״היה ערב בלתי רגיל. ערב מיוחד, סגירת מעגל וכבוד ליצחק אילן ז״ל״.

ד״ר לסרי: ״רבים מאזרחי ישראל חבים לו את חייהם״

על הטקס כתב ראש העיר ד״ר לסרי בדף הפייסבוק: ״במשך למעלה משלושה עשורים פעל יצחק בשירות ביטחונה של מדינת ישראל. הוא היה שותף באין-ספור פעולות, חקירות ומבצעים, ועמד בצמתים חשובים ומכריעים במאבק בטרור. רבים מאזרחי ישראל חבים לו את חייהם. יצחק נמנה על בני הקהילה הגאורגית, בה היה גאה עד מאוד. קהילה גדולה ומרכזית באשדוד, ששורשיה נטועים באדמת ישראל עוד מימי בית ראשון והיתה לסמל המאבק הציוני למען העלייה לישראל בימי השלטון הסובייטי״.

״יצחק אהב את אשדוד והיה גאה בה, ותושבי אשדוד, ואנוכי בתוכם, אהבנו אותו, היינו והננו – גאים בו מאוד וכואבים את לכתו בטרם עת. בתיאום עם בני המשפחה, אישרנו לאחרונה החלטה בוועדת השמות ובמועצת העיר, להנציח את זכרו ברחובות העיר. כך תמשיך דמותו של יצחק להיות חלק מנופה של אשדוד, ותמשיך להלך בינינו כדמות מופת לבני ובנות אשדוד היום ובדורות הבאים. לאה, יונתן, שרונה וגבריאל, ליבנו איתכם, ואנחנו כאן באשדוד כמשפחה ישראלית-יהודית גדולה ורחבה, מחבקים אתכם ושותפים לגאווה הגדולה ביצחק היקר. יהי זכרו ברוך!״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן