נבחרת הרובוטיקה של אשדוד כובשת את הפסגה

ניצחון מרשים לנבחרת הרובוטיקה ׳הידרה׳ מאשדוד, אליפות הארצית ,FTC שם זכתה במקום השני המכובד ובפרס CONTROL AWARD

הישגים מרשימים לנבחרת הרובוטיקה של אשדוד.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מנהל החינוך באשדוד ונבחרת הרובוטיקה העירונית, חוגגים לאחר הזכייה בפרס CONTROL AWARD היוקרתי, על תכנות רובוט מנצח. הנבחרת שלנו, המורכבת משמונה תלמידים מוכשרים ממספר בתי ספר בעיר: אליאור יוספי, איתן קרבץ, אריאל גבאי, מאור מישוק, מיכאל בוקבסקי, נועם פימה, אביאל אבו ושגיב ז'ורנו, עבדה ימים ולילות תחת הדרכתה של המנטורית אלחנדרה פילניק.

ההצלחה המרשימה הגיעה לאחר זכייתם בשלב המוקדמות (גם במקום השני), והיא תוצר של שילוב מיוחד בין למידת עצמית ולמידת עמיתים, גישה שאפשרה לצעירים לחקור, לפתח ולבנות רובוט שהדהים את השופטים ואת הקהל כאחד.

התלמידים עבדו כל השנה כולל בחודשי הקיץ, תכננו ובנו את הרובוט כך שיוכל לבצע את כל הפעולות הנדרשות ע"י ארגון first, החל מהעברת חפצים מנקודה לנקודה ועד להעפת מטוסי נייר, כאשר הוא נוסע במהירות ומצויד בגלגלים מיוחדים שבעזרתם הוא יכול לנוע גם לצדדים.

המסע של HYDRA בתוכניתFIRST , תרם רבות לא רק לחיזוק יכולותיהם הטכנולוגיות, אלא גם טיפח בהם רוח חברתית ואחריות קהילתית. HYDRA היא יותר מקבוצת תחרותית, היא מהווה מקור השראה לדור הבא דרך תכניות ייחודיות, כמו HYDRA ACADEMY ו-,HYDRA KIDS  שמטרתן לפתח דור חדש של מהנדסים, חוקרים, מתכנתים ויוצרים.

הזכייה של HYDRA היא פרק נוסף בסיפור ההצלחה של קהילת הרובוטיקה באשדוד, ותהווה השראה לרבים ברחבי העיר והארץ.

הנבחרת ביקשה להגיד תודה מיוחדת למנהל המרכז הטכנולוגי אשדוד, למנהלת אגף החינוך העל יסודי בעיר ולראש מנהל החינוך באשדוד אריה מימון, על תמיכתם ועידודם לאורך כל הדרך.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן