מ.ס אשדוד מסיימת את העונה הסדירה מתחת לקו האדום

באשדוד מצפים למסע הישארות קשה, וזאת ללא מגן וקפטן הקבוצה טום בן זקן שסובל מקרע חלקי ברצועה הצידית בברך. בין הקבוצות שייאבקו נגד מ.ס אשדוד בית״ר והפועל ירושלים, הפועל תל אביב, הפועל חדרה, מכבי נתניה והפועל פתח תקווה.

מ.ס אשדוד מנסה להיחלץ מירידה. צילום: טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מ.ס אשדוד ממשיכה בעונה הזוועתית שלה ונראה כי היא עושה את דרכה היישר לליגה הלאומית. הפעם הקבוצה אירחה את מכבי נתניה והפסידה 2:0. כעת, הקבוצה ניצבת במקום הלפני אחרון, מתחת לקו האדום, וביום שבת היא תצא למשחק חוץ קשה באצטדיון ה׳טוטו טרנר׳ נגד הפועל באר שבע החזקה‪. מדובר במחזור האחרון של העונה הסדירה, רגע לפני מאבקי הפלייאוף התחתון הקדחתניים. מאמן הקבוצה אלי לוי אמר לאחר המשחק: "הגענו למספיק מצבים, אבל לא השכלנו להבקיע. בחצי הראשון היה ברור מאוד מי הקבוצה הטובה במשחק, אבל בחצי השני לא הצלחנו להגיב לשערים שספגנו. נהיה חייבים את הנקודות במשחקים הבאים".

קשר הקבוצה חמודי כנעאן הוסיף: "תחושת אכזבה, ככה זה בכדורגל ברגע שאתה לא מבקיע אתה סופג. לא הצלחנו לנצל את המומנטום שהיה לנו. העזנו, תקפנו, אבל לצערי לא הצלחנו לנצל את המצבים שלנו".

באשדוד מצפים למסע הישארות קשה, וזאת ללא מגן וקפטן הקבוצה טום בן זקן שסובל מקרע חלקי ברצועה הצידית בברך. בין הקבוצות שייאבקו נגד מ.ס אשדוד בית״ר והפועל ירושלים, הפועל תל אביב, הפועל חדרה, מכבי נתניה והפועל פתח תקווה.

עירוני והאדומים חולמות פלייאוף עליון

בליגה א׳ שתי הקבוצות האשדודיות פתחו את העונה טוב, אך באמצע הדברים החלו להשתבש. באדומים הגיעו רצף של תוצאות תיקו והפסדים לקבוצות הגדולות ובעירוני אשדוד חילופי המאמנים שיבשו את הקבוצה, אלא שאז הגיע אורי קרגולה והוא רושם ארבעה ניצחונות רצופים מתוך ארבעה משחקים ועירוני, שעד לא מזמן נאבקה נגד הירידה, יכולה לחלום על פלייאוף עליון כשנותרו עוד 27 נקודות בקופה והפער בינה לבין המקום החמישי עומד על 6 נקודות.

השבוע האדומים הפסידו למוליכת הטבלה הפועל כפר שלם 2:0, זאת שבוע לאחר ההפסד בדרבי כשבין לבין הקבוצה ניצחה את מכבי שעריים 1:0. ועירוני אשדוד כאמור ניצחה בדרבי וניצחה השבוע את הפועל מרמורק 2:1.

שחקני עירוני חוגגים (צילום: עו״ד איציק שטיינוורצל)

מאמן הקבוצה אורי קרגולה אמר לאשדוד10 לאחר הניצחון הרביעי: ״אני והשחקנים לא מתרכזים בסטטיסטיקה ובספירת נצחונות כרגע, מה שאנחנו עובדים איתם זה על סגנון ודרך שאנחנו מאמינים, חסר לנו עוד המון נקודות בקופה ונצטרך לעבוד יותר קשה בכדי להתרומם בטבלה. לשמחתי זה תוצאה ששייכת רק לשחקנים שלנו. הם עבדו קשה ונכון, ומגיע להם לשמוח אנחנו קבוצה שהופכת להיות קבוצה לא רעה. בעזרת עבודה קשה והרבה אופי ואמונה

נשמח עד מחר וממחר נתכונן למשחק הקשה נגד שמשון בשישי. עובדתית טרם נשארנו. זה נכון שהתרחקנו מעט מהתחתית, אבל עדיין הכל צפוף. הפלייאוף כרגע לא רלוונטי,  מה שרלוונטי זה המשחק הקשה בשישי נגד שמשון, קבוצת צמרת טובה. כאן  אנחנו נדע לאן מועדות פנינו אחרי המשחק – זה משחק של פרשת דרכים״.

קרגולה עם 4/4 (צילום: יונתן גינזבורג, באדיבות אתר One)

הדרבי של משפחת מושל

בשישי האחרון קרה דבר נפלא. כאמור, האדומים אשדוד ניצחה את מכבי שעריים, ובמגרש עצמו שיחקו לראשונה אחד נגד השני, האחים האשדודים בנצי ושי מושל. בנצי משחק באדומים ושי משחק במכבי שעריים.

לפני מספר שנים בנצי ושי מושל היו חברים לחדר ההלבשה באצטדיון הי"א באשדוד, כששיחקו במדי מ.ס אשדוד. אלא שאז, בנצי המשיך עם מ.ס אשדוד ולאחר מכן מצא את עצמו בקבוצות נוספות כמו האדומים אשדוד והפועל רמת גן. מנגד, שי עבר בקבוצות כמו מכבי קריית גת, הפועל אשקלון, הפועל פתח תקווה והפועל ירושלים, עד עכשיו שתי הקריירות לא נפגשו ואז הגיע לראשונה המשחק הזה.

שיחקו האחד נגד השני. האחים שי ובנצי מושל (צילום: יוסי קסלסי)

בנצי, מגנה הימני של האדומים אשדוד: "היה מרגש, זכל המשפחה הגיעה לראות אותנו, זו פעם ראשונה שזה קורה. עד עכשיו היינו משחקים ביחד באשדוד ועכשיו היה כיף לשחק. שיחקנו בתפקידים שונים. לא רציתי להיות קרוב אליו", התלוצץ.

שי, בלמה של מכבי שעריים, אמר: "היה כיף. זו פעם ראשונה שזה קורה, זה מרגיש קצת מוזר. ברגע שעולים לדשא שכחנו שאנחנו אחים והתרכזנו במשחק עצמו. למזלי הייתי בלם שמאלי והוא שיחק מגן ימני, אז לא היו לנו יותר מדי התקלויות”.

הנוער של מ.ס. אשדוד העפיל לחצי גמר הגביע

אולי לא הלהיט בליגת העל לנוער, אבל שחקניו של אבי אבינו העפילו לחצי גמר גביע לנוער, לאחר שגברו 0:1 על הפועל חיפה, משער של אורי מלכה בפנדל. אבי אבינו, מאמן הקבוצה, חולם על התואר הנכסף, שכן הפעם האחרונה שהקבוצה הצעירה מעיר הנמל הניפה את הגביע, הייתה בעונת 2020/21.

בין ארבעת הגדולות של הגביע. הנוער של מ.ס אשדוד (צילום: יונתן גינזבורג, One)

הגרלת חצי הגמר של גביע לנוער תתקיים ביום ראשון הקרוב, 17 במרץ 2024, בשעה 14:00 במשרדי ההתאחדות לכדורגל. המשחקים יתקיימו באצטדיון לוד. עוד העפילו לחצי הגמר: הפועל באר שבע, בני סכנין והפועל רעננה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן