מ.ס אשדוד ממשיכה לנצח, רב"ש מועמד לנבחרת

מ.ס אשדוד ניצחה בחוץ את מכבי פ"ת בתוצאה 1:0 במסגרת המחזור ה-11 של ליגת הבורסה לניירות ערך. באיו כבש בדקה ה-73 מבישול של סייף ("יש פה את כל התנאים להצליח"). רב”ש, ששמו הוזכר כמועמד לאימון נבחרת ישראל: "שחקנים עם לב גדול". במחזור הבא: קרית שמונה מגיעה (שבת, 19:00, איצטדיון היא')

צילום: טל אקוקה, דוברות מ.ס
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מ.ס אשדוד ממשיכה להרשים, ובמוצאי שבת האחרון השיגה את הניצחון השלישי שלה ברציפות, כאשר כולם באותה תוצאה- 1:0. הפעם הקורבן הייתה מכבי פ"ת ומאמנה גיא לוזון שאירחו את המשחק באצטדיון ׳המושבה׳׳, לעיני 500 צופים. הקהל הביתי צעק למאמן לוזון להתפטר ברוב שלבי המשחק והדבר היקשה מאוד על הקבוצה לתפקד. את מ.ס אשדוד זה לא עניין והיא הופיעה למשחק עם מחסור בבלם צבטקוביץ' שהיה פצוע. הבלם הסרבי הוא אחד מהמצטיינים העונה של אשדוד, וגם בלעדיו היא הצליחה להסתדר והוכיחה שהיא קבוצה גמישה עם סגל עמוק.

את החוליה האחורית הרכיבו הקפטן בן זקן, שהוסט לעמדת הבלם, אוואני, זוהר זסנו שפתח כמגן ימני וגיל כהן והם עשו עבודה טובה בהגנה בשמירה על השוער יואב ג'ראפי. גם בפעמים שפתח תקווה כן הצליחה להגיע למצבים, היא מצאה את ג'ראפי איתן ויציב, עם נחישות לשמור על רשת נקייה בפעם השלישית ברציפות. ציון דרך יפה מאוד לשוער של אשדוד, שבמחזורים האחרונים נראה כמו השוער הכי טוב בישראל.

אבל מעל כולם במ.ס אשדוד, מי שסוחב את הקבוצה על הגב בחלק הקדמי הוא הרכש קני סייף. הקיצוני השמאלי שיחגוג החודש יום הולדת 28, נראה נהדר מהרגע שהגיע ובדקה ה-73 מול מכבי פ"ת הוא סיפק את עוד אחד מרגעי הקסם שלו העונה. סייף קיבל כדור מנאור סבג בצד שמאל של ההתקפה, היתל במגן ושלח כדור חד למרכז הרחבה, אליו הגיח פאהד באיו, שכבש מקרוב ובקלות את השער היחיד במשחק. בישול רביעי העונה לסייף, לו יש גם שני שערים ועד עכשיו הוא האיש של מ.ס אשדוד העונה. סייף ששיחק עם תחבושת לראשו והיה עם 12 תפרים במצחו, זכר לפציעה מהמשחק מול מכבי נתניה באמצע שבוע שעבר, אמר בביטחון אחרי המשחק: "יש פה 11 שחקנים שנלחמו. לא רק אני. הקבוצה מתאמצת להוציא את הנקודות. אני מאוד שמח שאנחנו במומנטום טוב. אני ממוקד באשדוד. עושה את המקסימום לעזור לקבוצה. יש פה מאמן מעולה וצוות מעולה. יש פה את כל התנאים להצליח. הלחץ הוא חלק מהמשחק. אם אין לחץ, אז המשחק משעמם. משתדל לעשות את שלי. צריך להסתכל על הצד החיובי ולעבוד על השלילי. לקח זמן להכיר אחד את השני וברגע שזה מתחבר, אפשר להוציא נקודות גם כשמשחקים פחות טוב. יש לנו עכשיו את קרית שמונה בבית. ניקח את שלוש הנקודות ונמשיך הלאה."

רב"ש לנבחרת ישראל?

הניצחון כאמור הוא השלישי ברציפות של אשדוד והוא הזניק אותה עד למקום השביעי, טווח נגיעה מהפלייאוף העליון. במוצ"ש הקרוב היא תארח את עירוני קרית שמונה באצטדיון היא' ותנסה להמשיך את המומנטום. זה הולך להיות אמנם משחק בלי הרבה קהל, אך הוא צפוי להיות מרתק, שכן עירוני קרית שמונה מגיעה בכושר טוב, עם שני ניצחונות ברציפות ועם המאמן החדש שלה, סלובודאן דראפיץ'. מולו יעמוד רן בן שמעון שנראה כי לפי שעה הצליח להתגבר על השינוי הגדול בסגל ועזיבת השחקנים המובילים בקיץ. המאמן בן ה-51 ששמו הוזכר כמועמד לאימון נבחרת ישראל, הצליח במחזורים האחרונים למצוא את התלכיד הנכון, בעיקר בהגנה ומגיעות לו על כך כל המחמאות. גם בתקופות קשות, מוקדם יותר השנה, כשהקבוצה הייתה מתחת לקו האדום, הוא המשיך להאמין ולהחמיא לשחקנים שלו. כעת הם מחזירים לו בגדול והוא נראה מאושר, כפי שאמר בסיום המשחק: "היה חצי ראשון גרוע מאוד שלנו. באנו לפה בשביל לנצח. היה קשה. השחקנים היו תשושים פיזית. היינו צריכים לחכות לרגע הנכון ועשינו את זה. לא קל להתמודד עם הקטע המנטלי, במיוחד אחרי פתיחת העונה שהייתה לנו. באנו עם הרכב קצת מאולתר. טום היה בלם והיה יוצא מין הכלל. מכבי פ"ת זאת קבוצה קשה מאוד. היה ברור שזה יהיה משחק של גול לפה או לשם. עדיף שיהיה בצד שלנו. יש פה חבורה אמיתית של גברים, מהמקום שבו התחלנו למקום שאנחנו נמצאים בו עכשיו, מגיע להם כל הכבוד, שחקנים עם לב גדול מאוד. עכשיו ממשיכים הלאה."

המאמן של מ.ס אשדוד הרעיף שבחים על שחקניו ונראה כי זאת אחת מתקופות הזוהר בקריירה שלו. בן שמעון לא הרגיש כל כך מבוקש מאז האליפות המפתיעה בה זכה עם עירוני קרית שמונה לפני עשר שנים. זאת הייתה אולי האליפות הכי מדהימה בכל תולדות הכדורגל הישראלי. מאז ועד היום מפרידה תהום בתוך הקריירה של רן בן שמעון, אבל עדיין, הגלגל ממשיך להסתובב וביום שבת הקרוב תגיע לאצטדיון היא' כאמור, אותה קרית שמונה, שלבטח תעורר אצל בן שמעון נוסטלגיה וגעגועים לאותה תקופה זוהרת. אם קבוצתו של רב"ש תעבור גם את המשוכה הצפונית, היא תמשיך להתקדם בטבלה ובאשר לרן בן שמעון, ימשיכו להישמע קולות הקוראים להתאחדות לכדורגל למנות אותו למאמן נבחרת ישראל הלאומית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן