כדוריד: הפועל אשדוד לוהטת

הפועל אשדוד ניצחה גם במשחק העונה את מכבי ראשל"צ , והיא כבר עם שמונה ניצחונות ברציפות ובמקום הראשון בטבלה ליגת 'ווינר' בכדוריד

צילום: משה דהאן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תעשו הרבה כבוד להפועל אשדוד בכדוריד, שהיא כזכור מחזיקת גביע המדינה והעונה היא נמצאת בכושר הכי טוב בליגה.

ביום שישי האחרון החבורה הלוחמת והאמיצה של המאמן הסרבי אנדראה ווייקביץ’, אירחה באולם מקיף ט' את מכבי ראשל"צ כאשר שתיהן צמודות בראש הטבלה. המארחת שלטה בקצב המשחק כמעט לאורך כל 60 הדקות ואף הגיעה ליתרון שיא של 7 שערים במחצית הראשונה במשחק החשוב והיוקרתי בין שני המועדונים המובילים בכדוריד הישראלי כיום.

הצהובים מראשל״צ הראו סימני חזרה בפתיחת המחצית השנייה, ואף הצליחו למחוק כמעט את כל הפער עד לפיגור של שער אחד בלבד (18-17). אך האדומים של אשדוד לא התרגשו, העבירו הילוך ועם יכולת פנומנלית של איגור ארסיץ השוער של אשדוד, שסיפק עצירות מדהימות וחסם את התקפת ראשל"צ ויכולת שיא בהתקפה של ריסטו וויצ׳ץ, ניבו לוי ואלכסנדר בביץ, אשדוד שייטה לניצחון השמיני ברציפות ובכך היא משתלטת על המקום בראשון בטבלה. כעת לנו נותר להמתין ולראות עד לאיזה הרים וגבעות תוכל לטפס הפועל אשדוד שהותירה הר של ציפיות אחרי המשחקים האחרונים.

כבשו לאשדוד: ריסטו  וויצ'יץ'-8, בביץ וניבו לוי- 7, בנגוזי- 3, עומר גרא- 2, איתי סוויסה, שחר לוין, עמית סטלמן- שער אחד כל אחד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן