רוני אוואט שוב התפטר, האדומים שוקעים

שוב בלאגן ב׳אדומים אשדוד׳: המאמן אוואט שוב התפטר. עם עידן שריקי על הקווים, הקבוצה סיימה בתיקו ביתי מול נס ציונה והפסידה בחוץ לאום אל פאחם. וגם: אשדודים פורחים בליגה הלאומית: שערים מכריעים לאמיר לביא (נגד אשדוד) ולתימור אביטן, בישול לאמיר בן שמעון במדי הפועל רעננה

צילום: מדיה אדומים אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אחרי ששולמו משכורות חודשים ספטמבר ואוקטובר, ידענו שזה עניין של זמן עד לפיצוץ הבא באדומים אשדוד. והוא אכן הגיע בשבוע שעבר, כאשר המאמן רוני אוואט (שוב) התפטר באופן חד צדדי ולא הופיע למשחקים האחרונים מול נס ציונה ואום אל פאחם. מי שתפס את מקומו על הקווים של האדומים, הוא החלוץ הוותיק עידן שריקי, שחגג השבוע יום הולדת 40 ונכנס אל תוך סיר הלחץ הזה שנקרא מאמן אדומים אשדוד.

בעוד בפעם הקודמת רוני אוואט התפטר וחזר בו לאחר מספר ימים, הפעם נראה כי החלטתו סופית והיא נובעת מאי הסכמות על רקע כלכלית. ובמילים אחרות, אוואט ככל הנראה לא קיבל את הכסף שהובטח לו על פי החוזה שחתם עם הנהלת הקבוצה. השבוע הוא אמר לאתר 'וואן': "היה עניין כספי שאמרו שיטופל. הבעלים אמר שנפגש ביום שני וזה לא קרה. המועדון יודע מה הן הסיבות שלא הגעתי, ומן הראוי שהם יוציאו הודעה מה עומד מאחורי אי ההגעה שלי למשחקים האחרונים. יש סיבות אישיות ומקצועיות, אני רק יכול לומר שאני בריא לחלוטין והיו חילוקי דעות מקצועיים ביני לבין המועדון. בנוסף היה עניין כספי שאמרו שיטופל וזה עדיין לא קרה".

בלעדי רוני אוואט האדומים אשדוד אירחו בצהרי יום שישי האחרון, את הסקציה נס ציונה ומאמנה ניר ברקוביץ' באצטדיון היא', במסגרת המחזור ה-13 בליגה הלאומית. היורש לבית אוואט, אדר, למרות ההתפטרות של אביו, שיחק 90 דקות ועזר לקבוצתו להשיג נקודה במשחק שהסתיים ללא שערים. במחזור אמצע השבוע, אשדוד יצאה לאצטדיון 'גרין' בנוף הגליל והתמודדה מול הפועל אום אל פאחם. המארחת הייתה טובה יותר וניצחה בתוצאה 2:0, מה שגרם לאדומים אשדוד להתדרדר עד למקום ה-11 בטבלה, במרחק 6 נקודות מהקו האדום. כמה חבל שסכסוכים כלכליים ואי עמידה בחובות מקלקלים לאדומים אשדוד את פתיחת העונה הטובה שלה, ומסיטים את הקבוצה מהמטרה המקצועית. כעת הפנים לכיוון תחתית הליגה הלאומית, האוהדים מתוסכלים ואף גורם בהנהלה לא לוקח אחריות ומסביר לאן פני הקבוצה מועדות. ככה לא מתנהל מועדון שנמצא בליגה השנייה בטיבה בכדורגל הישראלי.

ביום שישי תארח האדומים אשדוד את מכבי אחי נצרת ותנסה להתאושש מהתקופה הקשה שפוקדת אותה, ואולי על הדרך לתקן את הרושם השלילי שנוצר בתקופה האחרונה. האם עידן שריקי הוא האיש המתאים לעמוד על הקווים בשעה שכזאת? ימים יגידו.

אשדודים רוקדים בליגה הלאומית

בעוד הקבוצה שמייצגת את אשדוד בליגה הלאומית מתרסקת, הכדורגלנים האשדודים של הליגה הלאומית נמצאים בתקופה נהדרת. חלוץ אום אל פאחם תימור אביטן נמצא בכושר שיא וביום שישי האחרון הוא כבש שער ניצחון ענק במשחק החוץ של קבוצתו מול הפועל כפ"ס. החלוץ האשדודי בן ה-30, כבש מין האוויר בדקה ה-55 והעניק 3 נקודות יקרות לקבוצתו בקרב הצמרת. זה היה השער התשיעי של המפציץ האשדודי העונה בכל המסגרות ולנו לא כל כך ברור, איך אביטן לא משחק בליגת העל. בהמשך המשחק אביטן מתח את השריר ונאלץ לנוח במשחק נגד האדומים אשדוד באמצע השבוע. מי שחיפה על החיסרון של אביטן היה אשדודי נוסף, אמיר לביא, בן ה-32, ששיחק נהדר ועזר לקבוצתו להשיג ניצחון נוסף. על המפגש מול האדומים מסר לנו לביא: "זה תמיד מרגש לשחק נגד העיר שלך".

עוד אשדודי שמשחק בליגה הלאומית ורצוי מאוד לשים לב אליו, הוא המגן אמיר בן שמעון, המשחק בקבוצת הפועל רעננה. קבוצתו של אמיר, בנו של כוכב העבר מירו בן שמעון, יצאה למשחק חוץ קשה מול מוליכת הטבלה, מ.ס כפר קאסם. בדקה ה-23 בן שמעון המשחק בעמדת המגן השמאלי הגביה כדור מושלם מצד שמאל לעבר החלוץ בן אז'ובל, שכבש את שער היתרון עבור רעננה שזוכה בניצחון שלישי ברציפות. במחזורים האחרונים נראה כי בן שמעון עשה את הבחירה הנכונה כאשר הגיעה לרעננה ואולי דרכה, יצליח לאותת למאמני ליגת העל, כי מקומו בליגה הבכירה בישראל. אמיר בן שמעון מסר לנו: "הרגשה נהדרת לנצח את מוליכת הטבלה. הקבוצה במומנטום טוב. נקווה שימשיך ככה בעזרת ה'."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן