משרד העבודה משיק את אתר 50+ לתושבי אשדוד

המפגש נועד לחשוף את המשתתפים הפוטנציאלים לתכנית אשר מיועדת לבנות ובני 50-67, השואפים לחזור למעגל העבודה כשכירים או כעצמאיים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

משרד העבודה קיים בשבוע שעבר לתושבי אשדוד השתתפו בכנס חשיפה לתכנית 'אמצע הדרך' בשת"פ מרכז "הזדמנות" אשדוד. מטרת המפגש הייתה לחשוף את המשתתפים הפוטנציאלים לתכנית אשר מיועדת לבנות ובני 50-67 השואפים לחזור למעגל העבודה כשכירים או כעצמאיים בנוסף, למועסקים זה מכבר אשר המעוניינים לממש את הפוטנציאל התעסוקתי שלהם ולהתקדם בעבודתם הנוכחית או במציאת עבודה אחרת שתתאים לכישוריהם. האירוע חשף את המשתתפים לסל השירותים הרחב של התכנית: סדנאות תהליכיות, מנטורינג, תכנית השוברים ומלגות לימודים, סימולציות לראיונות עבודה עם מעסיקים ועוד. כחלק מהאירוע גם התקיימה הרשמה להכשרה עם איגוד המוסכים במימון מלא. יש לציין כי התוכנית יוצאת לדרך החודש וההרשמה פתוחה לעומדים בתנאי זכאות.

במסגרת התוכנים נערכים מפגשים במרכזי הזדמנות, הפועלים בתשתיות עירוניות קיימות, תעסוקתיות או אחרות ונותנים מענה למאות משתתפים חדשים בשנה, באמצעות ליווי תעסוקתי אישי לצד סדנאות קבוצתיות, עד להשתלבות חזרה במעגל התעסוקה או קידום לתעסוקה איכותית בהתאם לכישורי המשתתף‪.

ישראל אוזן, מנכ"ל המשרד: "התכנית היא חלק ממדיניות משרד העבודה לתת מענים איכותיים בתעסוקה לכל אדם ובכל גיל, ועל מנת שתהיה רלוונטית לשוק התעסוקה אנו מקיימים בה שותפות עם מעסיקים ותוך כדי גם מגבירים את המודעות של מעסיקים במשק לתעסוקה רב גילית ויתרונותיה. זהו תפקידנו, לספק פתרונות יצירתיים שיתנו מענה הן לעובדים מכלל האוכלוסיות במשק והן לשוק העבודה המשתנה.

משתתפים המעוניינים להשתתף בתכנית, יכולים לפנות למוקד הטלפוני שמספרו 5156* או למרכז ההזדמנות הקרוב לביתם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן