התלמידים האשדודים שהביאו כבוד בקוריאה

תלמידי שכבה י' במקיף ח' אשדוד: דב שיכמן, מארק שליאקובסקי ותאודור קודריצקי, העפילו לגמר World Scholar's Cup

שיכמן, שליאקובסקי וקודריצקי עם המורה בוריס ספוז'ניק.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

'גביע המלומדים העולמי' בשמו העברי, היא תחרות אקדמית בינלאומית המיועדת לקבוצות תלמידים, וכיום משתתפות במסגרת התחרות יותר משבעים מדינות, ביניהן גם ישראל. התחרות כוללת דיבייט (ויכוח תחרותי), חידון טריוויה, מבחן כתוב ומטלת כתיבה יצירתית.

נדב שיכמן, מארק שליאקובסקי ותאודור קודריצקי. תלמידי שכבה י' במקיף ח' אשדוד, יחד עם המורה המנטור שלהם בוריס ספוז'ניק, שהשתתפו כנציגי ביה"ס מקיף ח' בתחרות היוקרתית הצליחו להעפיל לשלב העולמי שהתקיים השבוע בסיאול, בירת דרום קוריאה. הם היו הקבוצה היחידה שייצגה את ישראל!

בתחרות, משתתפות קבוצות המורכבות משלושה תלמידים. הקבוצות בדרך-כלל בנויות מתלמידים מאותו בית-הספר, אך לא תמיד זהו המקרה: לתלמידים יש את האפשרות ליצור קבוצות "עצמאיות" שיכולות לכלול תלמידים מבתי-ספר אחרים או אף ממדינות אחרות.

התחרות הייתה מאוד קשה בייחוד בהתחשב בעובדה שחלק מהשופטים הגיעו ממדינות שבהן דגל ישראל לא הכי פופולארי. למרות זאת תלמידי מקיף ח' התמודדו בקטגוריית הבוגרים מול 300 קבוצות מ-30 מדינות שונות והם הצליחו ועברו גם את השלב הזה.

זוהי הפעם הראשונה שבית ספר ממחוז דרום מיוצג בתחרות האזורית, קל וחומר בשלבים העולמיים, אומרים בחינוך ומציינים כי בזכות הישגיהם המרשימים של שיכמן, שליאקובסקי וקודריצקי, הקבוצה עלתה לשלב גמר אליפות העולם, שתתקיים באוניברסיטת ייל בחודש נובמבר השנה!

אריאלה הררי מנהלת בית הספר מסכמת: "מקיף ח' שם דגש על מצוינות במשך כל השנה והזכייה הנוכחית היא עדות נוספת לפעילות הענפה שמתקיימת בבית הספר. תודה לעיריית אשדוד שתרמה חלק מהסכום עבור הטיסה. תודה לנדב, מארק, תאודור ובוריס – משפחת מקיף ח' גאה בכם! עלו והצליחו".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן