מכבי בנות אשדוד בדרך לפיינל פור

מתקרבות לפיינל פור. צילום: ספי מגריזו, מנהלת ליגת העל לנשים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי בנות אשדוד מתמודדת בימים אלה על העלייה לפיינל פור, והשבוע היא התארחה באולם ׳זיסמן׳ שברמת גן למשחק נגד מכבי המקומית והאשדודיות זכו למשחק ענק של מאי רווח, שחתמה והגיעה ממכבי הפניקס חיפה, שעלתה מהספסל והצטיינה.

כאמור, שתי הקבוצות שידעו שהן מתמודדות אולי על מקום אחד בפיינל פור, התייצבו למשחק קשוח בזיסמן, אבל דווקא בעלת הבית – שפתחה את המחזור ה-16 במקום השלישי ועם היתרון היחסי של ניצחון ב-9 נקודות הפרש מהסיבוב הראשון – נראתה לחוצה יותר. כנראה שאין תחליף בספורט למומנטום בזמן המתאים. אשדוד, שבשבועות האחרונים נכנסה לקצב טוב, קיבלה תפוקה נהדרת של 12 נקודות ב-100 אחוז מהשדה מקורטני הארט, ולא פחות חשוב מכך – שבע נקודות של מאי רווח, שעלתה מהספסל, כבר ברבע הראשון, כאמור רווח  הצטיינה וסיימה את המשחק עם 20 נקודות.

המחצית השנייה נפתחה בקצב גבוה, כשריצת 3:10 של אשדוד העלתה אותה כבר ליתרון של יותר מ-20 נקודות. באמצע הרבע השלישי רמת גן מצאה את עצמה בפיגור 28:18 בכדורים החוזרים, בפיגור 18:7 במספר האסיסטים הקבוצתיים – ובפיגור 56:31 במשחק, אחרי שחטיפת כדור נוספת של הארט מידיה של מרים אורו-נילי הפכו לשתיים קלות בצד השני. המשחק המרכזי של המחזור, שאמור היה להיות צמוד, עבר לשלב הג'ארבג' טיים. 40:65 לאשדוד בתום שלושה רבעים.

אחרי שכבר הובילה ב-30 נקודות הפרש, אשדוד נכנסה לרפיון מסוים, ודווקא הפיגור הגדול שחרר את רמת גן, 82:62 בסיום המשחק ואשדוד עלתה למקום השלישי בטבלה.

קלעו לאשדוד: רווח 20, הארט 20, לב 14, יעקב 12, קארש 6, דיין 6, ויויאנס 4.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן