תעלומה: מי אחראי לשלט הענק ברובע ד'?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מי שעובר בצומת שדרות חיים משה שפירא, ושד׳ הרצל רואה שלט ענק בו כתוב ״שמע ישראל ה׳ אלוקינו ה׳ אחד״. השלט מוצב על גדר של פרוייקט עתידי – בניין דירות ענק בן 40 קומות השייך לחברת ״יחד הבונים״ בבעלות הקבלן איציק חדד.

פריחה לחדד: ״מה את בונה ישיבה? בית כנסת?

הקבלן חדד: ״אני בונה בניין מגרים מפואר בן עשרות קומות. מסתבר כי אלמונים הגיעו בלילה ורשמו על השלטים המקוריים ״שמע ישראל ה׳ אלוקינו ה׳ אחד…״.

פריחה חושבת שאיציק חדד, ירא שמיים בעבר בנה בתי כנסת והוא גם שמח מאוד שהאלמונים רשמו את המשפט הזה וזה היה לרוחו של חדד, שהחליט להשאיר את השלט.

פריחה רוצה שתכירו את המעצבת האשדודית נעמי חדד, שהכרזות שלה יוצגו בשלטי חוצות בארץ.

חדד בת 22 היא בת למשפחה חרדית שלמדה בבית פרוג.

נעמי השתתפה בתחרות ביוזמת קווים אדומים ו"שיתופים". התחרות עוסקת באלימות במשפחה בכלל ואלימות נגד נשים בפרט, בדגש על יום האישה שהתקיים בשבוע שעבר.

הכרזה של נעמי מבטאת את האלימות שקורית מתחת לפני השטח, ניתן לראות את האוניה ששטה בשלווה על פני הים, כאשר "מתחת לפני השטח" מתרחשת אלימות פיזית ומילולית, הכרזה מעודדת אנשים לפנות לייעוץ וסיוע אל הגורמים המתאימים על מנת לעשות הכל כדי למנוע את המקרה הבא.

נעמי זכתה במקום השני בתחרות והכרזה שעיצבה תופיע על שלטי חוצות ברחבי הארץ. וזו בהחלט גאווה לעיר!

הכרזה שעיצבה נעמי חדד שקטפה את המקום השני

פריחה שמעה כי ועדת השחרורים שהתכנסה בסוף החודש שעבר, החליטה לקבל את בקשתו לשחרור מוקדם של איש העסקים אברהם נניקשווילי, שהורשע במתן שוחד לשר לשעבר פואד בן אליעזר זאת לאחר שריצה פחות ממחיצת מעונשו.נזכיר כי בית המשפט העליון ראה לנכון להחמיר בעונשו שנקבע ל21 חודשי מאסר לאחר שקבע שיש להחמיר בעונשם של נותני השוחד. נניקקשווילי הורשע במתן שוחד של מיליון וחצי שקלים לשר לשעבר פואד בן אליעזר, וכן בהלבנת הון. נניקשווילי ניסה קודם שחרורו בועדת השחרורים להגיש בקשה חנינה חריגה לנשיא המדינה הרצוג בקשה שטרם נידונה נוכח כאמור ההחלטה לשחררו כעת בועדת השחרורים בכלא ׳חרמון׳ ובזמן הקרוב צפוי איש העסקים להשתחרר מהכלא.

ישוחרר מוקדם מהצפוי? נניקשווילי (צילום ארכיון: שלומי יוסף)

פריחה חושבת שזו שיא השחיתות. לשחד שר בכיר, זו עבירה חחמורה מאוד, ואם המדינה החליטה לשחרר אסירים לפי תום עונשם, בגללל חוסר מקומות בבתי הכלא, זה צריך להדאיג את מקבלי ההחלטות והחברה כולה.

פריחה ידעה שהאיש הזה ישתחרר טרם זמנו, או בבקשות חנינה מהנשיא או בדרך אחרת.

לאיש הזה אין שום זכויות או יתרונות. הוא לא שירת בחטיבת הקומנדו, הוא לא נלחם בסג׳עיה בעזה, ונדמה כי פשוט המזל הולך עם המושחתים.

פריחה שאלה את הסטנדאפיסט, הקומיקאי והשחקן ישראל קטורזה, אשדודי לשעבר, וכיום תושב תל אביב, את מי הוא בחר לראש עיריית תל אביב? קטורזה בלי להתבלבל ענה: ״בחרתי את ד״ר יחיאל לסרי״.

פריחה: ״אבל ד״ר לסרי הוא ראש עיריית אשדוד״…

קטורה: ״אני אשדודי גאה, ואני גאה בד״ר לסרי שהמשיך בתפקידו״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן