מכבי אשדוד מתחממת

ניצחון חוץ גדול למכבי אשדוד בתוצאה 98:92 מול מכבי עירוני ר"ג, במסגרת המחזור ה-16 של הליגה הלאומית בכדורסל, שהעלה אותה זמנית למקום הראשון. ג'ורדן כהן ורוזנפלד הצטיינו. במוצ"ש: משחק חוץ בגליל עליון

צילום: יעלי הראל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי אשדוד יצאה ביום שלישי השבוע לאולם 'זיסמן' בר"ג ושיחקה מול מכבי עירוני ר"ג, יריבה ישירה על מקום בפלייאוף, למשחק שהועבר בשידור חי בדף הפייסבוק של איגוד הכדורסל וסיפק דרמת כדורסל משובחת.

החניכים של עופר רחימי היו טובים יותר במחצית הראשונה מצוינת וירדו להפסקה בבטחה, עם יתרון דו ספרתי (45-35). אולם, עמוק בתוך הרבע האחרון המארחת, אותה מאמן אורי קוקיה, הצליחה למחוק את ההפרש ואף לעלות ליתרון. הדרמה התנקזה לחצי דקה האחרונה ובמצב של שוויון 92:92, שלומי הרוש מר"ג טעה, כשביצע עבירה בלתי ספורטיבית, שגרמה לארבע זריקות עונשין רצופות לזכות אשדוד, שעמדה בלחץ וניצחה בסיום 98:92. אשדוד נהנתה מערב יוצא מין הכלל של הרכז ארתור רוזנפלד, שקלע 16 וחיחק 9 אסיסטים. ה'פורוורד' רביב פיטשון סיפק את אחד ממשחקיו הטובים העונה, כשסיים עם 21 נקודות, כולל שלשה מכריעה בדקת הסיום של ההתמודדות. אך מעל כולם, בלט ה'גארד' המתאזרח ג'ורדן כהן, ש'תפר' 5 שלשות וסיים כקלע המוביל, עם 21.

הניצחון היקר הזניק את מכבי אשדוד למקום הראשון בטבלת הליגה הלאומית באופן זמני. במחזור הבא שיתקיים במוצאי שבת, תצא אשדוד למשחק חוץ מול הפועל גליל עליון.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן