מזעזע: בעל באסטה במחנה יהודה שם קץ לחייו: כנראה בשל המשבר הכלכלי

זה היה עניין של זמן עד שיקרה כזה מקרה טראגי.נבחרי ציבור נזעקים ותוקפים הממשלה. יהיה זכרו ברוך

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל


בעל חנות משוק מחנה יהודה בירושלים שם קץ לחייו ככל הנראה בעקבות המצב הכלכלי שנגרם מהקורונה. כך מפרסם אתר החדשות יסרוגים'.

ראש העיר ירושלים משה ליאון אמר לאחר ה אירוע:"‏מזועזע וכואב מהבשורה המרה שמגיעה אלינו משוק מחנה יהודה. בעל עסק שלא עמד בסחרחורת הכלכלית שם נפשו בכפו. אני קורא לממשלה לפתוח מיידית את השוק. פרנסת אלפי משפחות נמצאת בסכנה. כל עיכוב עשוי לעלות בחיי אדם"

אתר סרוגים שמפרסם את סיפור כותב כי החשש ממקרים בהם בעלי עסקים שמים קץ לחייהם וזה מה שקרה  לסוחר  מחנה יהודה שסיים בדרך טראגית את מותו.

ח״כ איציק שמולי הגיב על התאבדות הסוחר בשוק מחנה יהודה.  ״זו אזעקת חירום. "משבר הכלכלי מביא רבים אל סף ייאוש ומתחיל לעלות בחיי אדם. המחיר כבד וכואב מאוד. הממשלה חייבת להחליף דיסקט ולהרחיב משמעותית את רשת הביטחון הכלכלית לעצמאיים ולמובטלים – שכירים. לא יהיה פתרון אם המדינה לא תגדיל משמעותית את חבילת הסיוע, כפי שעושות מרבית המדינות. אין ספק שהצורך במענה חירום מיידי כאן זו המשימה החשובה והדחופה ביותר שאדרש לה במשרד הרווחה. אני משתתף מעומק הלב בצער המשפחה״.

גם חבר הכנסת יאיר לפיד יור יז עתיד התייחס בפייסבוק שלו למקרה:"

היום פורסם שהתאבד בעל חנות ותיק בשוק מחנה יהודה. לא עמד יותר בשבר הכלכלי. אני לא מאשים את נתניהו, אבל המשבר הכלכלי לא מטופל ולא מנוהל. אם הממשלה לא תתעשת, זה לא יהיה המקרה האחרון. העצמאים קורסים. הם לא עומדים בזה יותר.

כרגע העצמאים נלחמים בשתי מלחמות. מלחמה אחת היא מלחמת הישרדות. על הפרנסה, על מפעל חייהם. המלחמה השניה היא מלחמת התשה. מול הממשלה. מול בירוקרטיה שהורגת אותם.

גם העדכון של התוכנית, שפורסם אתמול, לא יציל את העצמאים. הובטח להם תשלום חד פעמי, עד 10,500 שקל. בוא נראה שזה יגיע, אבל גם אם כן, איך זה יפצה אותם על מפעל חייהם? ולמה חד פעמי? שכירים לא מקבלים חד פעמי. למה תשלום חד פעמי של 10,500 שקל לאנשים שמשלמים עשרות ומאות אלפי שקלים במיסים כל שנה. שנתנו למדינה כל החיים שלהם.ש

ב-18 למאי העצמאים אמורים לשלם מע"מ וביטוח לאומי. מאיזה כסף? אין להם הכנסות. לא יהיו להם הכנסות בחודשים הקרובים. ייקח זמן לכלכלה להתניע. מה הממשלה מציעה? להעביר להם כסף ואחרי כמה ימים לקחת אותו בחזרה?

מה שהעצמאים ממש לא צריכים זו ממשלת בזבוזים מושחתת של 36 שרים ו-16 סגני שרים, עם לשכות ונהגים וג'ובים למקורבים. צריך להציל את העצמאים ועובדיהם, אחרת הכלכלה הישראלית לא תקום מהרצפה".

בני המשפחה נמסר בתקשורת מבקשת לא ליצור איתם קשר ולא לפרסם עוד פרטים מזהים. יהיה זכרו ברוך

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן