גלבר:לתת הנחות באגרות לבעלי עסקים בשל מגיפת הקורונה

גלבר דורשת מהעירייה בהצעה לסדר לעלות לבטל ולהעניק הנחות לבעלי עסקים את האגרות השונות ותוכנית הבראה למסחר – פעולה זו הינה הדבר הנכון והצודק לעשות, בימים אלו, לטובת בעלי העסקים בעיר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חברת מועצת העיר אשדוד הלן גלבר דורשת בהצעה תסדר יום לישיבת המועצה הקרובה להעניק הנחות באגרות השונות לבעלי עסקים
בהצעה לסדר היא טוענת כי "בימים קשים אלו, והחשש הכבד מקריסת בעלי העסקים הקטנים בעקבות מגיפת הקורונה, מוטלת עלינו אחריות רבה, לתכנן את היום שאחריי במינימום פגיעה בכלכלה. על כן,  אני חוזרת על הצעתי, שהועלתה בועידה החזותית,  ומבקשת להקל על בעלי העסקים  בביטול תשלומי האגרות השונות, כגון: אגרת שימור רחובות, אגרת שילוט ואגרת השמירה, כמו גם לפעול לקידום תוכנית הבראה למסחר"

 בהצעה מדגישה גלבר  כי תשלומים מיותרים אלו המושתים על עסקים שהמחזור העסקי שלהם קרס ביום אחד, אינה מצריכה את אישור משרד הפנים או כל גורם אחר – פעולה זו היא בסמכותך ובסמכותנו כחברי המועצה. יודגש, העיר אשדוד הינה עיר איתנה ובכל הקשור לעניין הכספי אין מניעה לעשות זאת.

 כידוע, בעלי העסקים הקטנים הם בין הנפגעים העיקריים מנגיף הקורונה, בעלי העסקים הינם בין המשאבים העיקריים בהכנסות העירייה מארנונה, ומקור תעסוקה לתושבי העיר – מתפקידני לפעול על מנת להקל על אותם עסקים בכדי למנוע התמוטטותם שתוביל לפיטורי עובדים, לסגירת עסקים, ופגיעה בהכנסות העירייה. 

בועידה החזותית שנערכה בתחילת החודש,  השבת כי אין בכוונתך לאשר תוספת הקלות, מעבר למה שהמדינה תאשר, אולם,   לאור העובדה שהמדינה אישרה פטור מארנונה לשלושה חודשים בלבד – אבקש  כי הנושא יעלה לסדר יום המועצה ותשקול בשנית את הצעתי שבנדון. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן