מועדון ׳ליונס׳ באשדוד זכה במקום הראשון בסקר שביעות רצון

נשיא ארגון ׳ליונס׳ העולמי הודיע במכתב ליו"ר סניף ׳ליונס׳ באשדוד, לילי כנפי כי הסניף זכה במקום הראשון בסקר שביעות הרצון בין סניפי ישראל. כמו כן, התקיים מפגש זום במהלכו השתתפו נציגי איחוד האמירויות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השבוע התבשרה יו"ר ׳ליונס׳ באשדוד, לילי כנפי כי הסניף האשדודי דורג במקום הראשון בסקר בו נבדקה מידת שביעות הרצון בקרב מועדוני ׳ליונס׳ בארץ. נשיא ׳ליונס׳ העולמי ג'ונג יואי צ'וי שלח מכתב הוקרה בה בישר על הזכייה בשביעות הרצון בן השנים 2019-2020. ״מר ג'ונג יואי צ'וי נשיא ארגון ליונס העולמי כתב במכתב שהוא גאה להכיר בנו כזוכים בסקר שביעות רצון של ליונס מכל מועדוני ליונס בישראל", סיפרה כנפי, "למכתב ההוקרה צורף דגל כדי להדביקו על דגל מועדוננו, על ההישגים יוצאי הדופן שלנו בפעילויות המשמעותיות בתחום ההתנדבותי והחברתי בעיר אשדוד. צוין כי מועדון ליונס אשדוד השיג את היעדים ואף מעבר לציפיות של החברים״. כנפי הוסיפה ואמרה כי "הדוגמא שהמועדון נתן ונותן מבטיח כי נמשיך לתת מענה לצרכים של הקהילה המקומית”.

 מועדון ׳ליונס׳ מקדם ופועל רבות למען העיר. בעקבות זאת אישרה מועצת העיר הקמה וקריאת כיכר על שם המועדון. העבודות בכיכר בעיצומם. המשנה למנכ"ל העירייה דינה בר אולפן כתבה בדף הפייסבוק כי "גם העירייה הייתה שותפה לדרך של  המועדון  וההכרה  שמועצת העיר נתנה בהחלטתה לאשר  הקמה  ופיתוח כיכר ע"ש  מועדון  ׳ליונס׳ אשדוד. עם  סיום הפיתוח נוכל להזמין  בגאווה את נבחרי  הארגון מהארץ ומחו"ל".

השבוע נערך מפגש באמצעות הזום של הדוגמא שהמועדון נתן ונותן מבטיח כי נמשיך לתת מענה לצרכים של הקהילה המקומית. המפגש השתתפו גם חברים מאיחוד האמירויות, לחיזוק הקשרים בין ישראל והאמירויות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן