כתב אישום: איים על קב״ט ׳אסותא׳ שיביא את דומרני

תושב בני עייש שחש ברע התקשר לבית החולים וביקש לדבר עם רופא. כשסורב ונאמר לו להגיע למיון, הוא החל לקלל ולאיים לכאורה על הצוות. לקב״ט בית החולים אמר: ״אל תדבר כמו דומרני, אתה רוצה שאביא לך את דומרני?״ ואיים לכאורה ״אני אשב עליך מאסר עולם״. כתב אישום הוגש נגדו בגין איומים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כתב אישום נגד תושב בני עייש בגין איומים על צוות בית החולים ׳אסותא׳. כתב האישום שהוגש לאחרונה על ידי המשטרה נגד האיש, בן 55 ממושב בני עייש שליד גדרה ואשר פורסם באתר ״כאן דרום״ והכתב דוד לוי, מייחס לנאשם עבירות איומים.

האירוע החל כשהנאשם חש ברע והתקשר בטלפון למזכירות חדר המיון ב׳אסותא׳, וביקש לשוחח עם רופא לאחר שלא נענה התרג; והחל לאיים לכאורה על רכזת השליטה ב׳אסותא׳: "אני אגיע למיון ואראה לכם מה זה", אמר לה, "אני אסגור חשבון, ישבתי מאסר, אתם תשמעו ממני”.. בהמשך המשיך הנאשם להתקשר שוב ושוב למיון. בסופו של דבר השיב לו אחד הרופאים והציע לו להגיע למיון כדי להיבדק. הנאשם התרגז על התשובה  "אני מכיר אותך, ישבתי בגללך בכלא שנתיים, תזמין לי מונית, אני אבוא לזיין אותך. אני אזיין אותך עם המשטרה", אמר לרופא.

קצין הביטחון של בית החולים התקשר לנאשם וביקש ממנו לחדול מלהציק לצוות חדר המיון. הנאשם ענה לקב״ט: "אל תדבר איתי כמו דומרני, אתה רוצה שאני אביא עכשיו את דומרני שיבוא אליך?".

 בהמשך התקשר הנאשם לקב״ט ואמר לו: "אני אגבס לך את הראש, הבת שלי מג"בניקית, היא תבוא ותביא לך את מג"ב לתוך הפרצוף שלך, יא טמבל בן זונה". ובשיחה נוספת לקב״ט הוא אמר "עכשיו אני מגיע אליך, אני אשב עליך מאסר עולם, לא רצח, אמת אני מדבר". בעקבות אותה שיחה חדל הקב״ט לענות על השיחות לנייד שלו מהנאשם.

האיש נחקר במשטרה , מעצרו הוארך ביומיים בסיומם שוחרר על ידי המשטרה שהגישה כתב אישום בגין האיומים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן