מה זה קואוצ'ינג (אימון אישי)?

צילום: pexels
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הקואוצ'ר האישי שלך הוא המאמן האישי שלך לכל דבר, אשר מאמן אותך להיפתח אליו עד הסוף. יש מאמן אישי ויש מאמן עיסקי, ומאמן בתחומים רבים בחיים. אנשים מכל שכבות האוכלוסיה פונים לאימון אישי על מנת להגיע ליותר הישגים בחיים וזאת בכל התחומים. המאמן האישי בוחן יחד איתך היכן אתה נעצר בחיים ועוזר לך לשבור מכשולים, מעצורים, ולהגיע לתובנות ולהצלחה.                           

יש קשר ישיר בין אימון אישי לפסיכולוגיה, אצל פסיכולוג הטיפול הוא שונה בכך שאתה יושב שעות על גבי שעות והפסיכולוג יותר מקשיב לכל מה שאתה אומר עד למעשה שהדברים מתחילים להתבהר לעומת האימון האישי שבו בטיפול אתה מקבל כלים להתקדמות באופן ברור ומיידי.                    

מה ניתן לקבל באימון אישי ?

* שיפור באורח החיים באופן כולל  * מציאת אנרגיות חדשות לעשייה וצמיחה.                                         

* הבנה מעמיקה לתבניות התנהגות חוזרות.

* חשיפה של האמת מאחורי התירוצים.

* להגיע לתובנות שונות בחיים. 

*להגיע למוטיבציה גבוהה והתלהבות.

* לפתור בעיות בזמן של דילמות שונות בחיים.                                      

*ייעוץ של אותו המאמן המתמחה להוביל אותך למקום הנכון.

*הקואוצ'ינג צמח מתוך הייעוץ הארגוני, ועד היום מרבית אנשי העסקים נעזרים במאמן עיסקי ובעזרת אימון אישי יכולים להתקדם בצורה משמעותית בחייהם.

מתי כדאי להגיע לטיפול ולייעוץ אצל מאמן אישי ?

כאשר אדם מרגיש שהוא לא ממוקד, לא מפוקס, תקוע, חוזר על אותן השגיאות בחייו, רוצה להיות במצב אחר ולא יודע איך, רוצה להשתחרר מכבלי העבר, כשהוא נמצא בקשר בעייתי, כשאדם רוצה לשנות כיוון בחיים ורוצה להתקדם בחיים ולעשות עבור עצמו טוב יותר, אדם שרוצה להפסיק דפוסי התנהגות לא יעילים , אדם שרוצה לשפר את הדימוי העצמי שלו ואת ההערכה העצמית שלו, רוצה לממש את המטרות שלו בחיים ולהעצים את ביטחונו העצמי ולהיות יותר אסרטיבי, אדם סגור שקשה לו לשתף את סביבתו.      

הקואוצ'ינג מיועד לאנשים שבריאים בנפשם המוכנים לקבל ורוצים לקבל ייעוץ והכוונה מהמאמן/ת האישי שלו. האימון האישי הינו תהליך דינמי מאוד, ויעיל להגעה לתוצאות טובות ושל "תכלס" – מציבים מטרות, ופועלים ע"פ תכנית עבודה מוגדרת מראש, זוהי עבודה הדדית והתחייבות אשר בסופו של התהליך מביאה לתוצאות מדהימות.                       

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן