תחזית אסטרולוגיה שבועית 12.5-18.5-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

דחפים בלתי מוסברים יגרמו לכם לריב עם חברים וותיקים. בעבודה תפלטו דברים שלאחר מכן תצטערו על שנאמרו. רגשות האשם לא יאחרו לבוא. חסכו לעצמכם כאב מיותר- בכך שתשמרו על לשונכם. אל תפגעו בעוצרים אתכם מלהתקדם. זכרו שבני מזל טלה עוברים משברים רגשיים בצורה הכי קשה ביחס לשאר בני גלגל המזלות. בחצי השני של השבוע הכול יתהפך לטובה זאת ובשל סיום רטרו כוכב התקשורת מרקורי, למשל איתותים ממשיים מצד בן/ת הזוג לחידוש קשרים, גם ברעיונות למציאת משהו אחר מבחינת הקריירה משרה אחרת.

שור

אתם מתעסקים עם הצד הרוחני והאומנותי שבחיים. יצירות החיים הן אלו המעניינים אתכם. תמצאו את עצמכם יושבים באולם כלשהו וצופים: בסרט, בתיאטרון, קונצרט או בכל דבר הנקשר לתחום זה. השבוע אתם מתנדנדים בין אופטימיות לפסימיות. יצבו מעט את זווית המבט כלפי האהבה. לא להתייאש כולם ממשיכים ומוכנים לתת לכם יחס חם. לא להיכנס למעגלי הדיכאון החוזרים על עצמם כול אימת שחוסמים אתכם. דברו עם אויביכם, הזמינו אותם לכוס קפה גם אם אתם נרתעים או קצת שונאים אותם. הזמן לייעוץ טלפוני.

תאומים

אתם מוטרדים בבעיות היום יום ומוציאים אנרגיות מיותרות על כך. בילוי מסעיר מחכה לאלה הרווקים-והנשואים שביניכם ירוו נחת מן הזוגיות. מכתב או אימייל יבהירו לכם את מיקומכם בסולם החברים. געגועים מטרידים את מנוחתכם, דווקא כשנדמה היה לכם שכאב הפרידה נחלש – ייתכן שמדובר בנשמה יקרה שנקטפה טרם עת. לצערי זה לא יניח לכם כל כך מהר. רצוי שלא להישאב אל עמקי היגון. תנועו מתוך הדחף להוציא את הכול. אל תהססו לשתף אחרים, עשו זאת ועד מהרה תמצאו אוזן קשבת.

סרטן

השבוע אתם מאוד עקשניים. היו הוגנים כלפי אלה שהרעיפו עליכם אהבה. אין לכם סיבה להיות מצוברחים. ריב פעוט וטיפשי יגיע לידי הבנה ופיוס במהלך הימים הקרובים. הזמן לפטור בעיות המאיימות על שלוותכם עוד לפני שיגיעו ויקישו על דלת ביתכם, או על דלת הילד/ה. אתם נענים לאתגרים חדשים. אינכם חוששים מכלום ! הדבר המשמח הוא כי תעשו הכול ביעילות רבה ותוך דיוק מדהים. תהיו מוכנים כאלי קרב למען פרנסה והקריירה. בני הבית יעריצו אתכם בגלוי. הזמן לייעוץ טלפוני .

אריה

השבוע אתם משליטים סדר בדברים, בעיקר בעבודה. היוזמות שלקחתם על עצמכם יאורגנו על ידכם מחדש ועל הצד הטוב ביותר. צפו ליחס מועדף מכוון החלונות הגבוהים. שליטה מלאה בנושאים הרגשיים. בימים שלאחר סוף השבוע הקרוב, חוסר הסבלנות יאפיין את התנהגותכם. בעיות קריירה מטרידות אתכם – אל דאגה בקרוב הכול יסתדר ועל הצד הטוב ביותר. תשובות שלהן חיכיתם תגענה בקרוב, הילחמו בחרדות חסרות הבסיס. זכרו ששם המשחק הם: יוזמה, נחישות, דבקות במטרה והתמדה. למרות שאתם סומכים רק על עצמכם צלצלו לייעוץ אישי.  

בתולה

השבוע תרחיבו את המעגל החברתי, תוך היכרויות חדשות וברוכות. האירוח או הטיול הקצר אליהם תתחברו ימלאו ואתכם באנרגיות חיוביות. עד מהרה יתברר לכם שפגשתם את האובייקט הנכון לשם קידום בתחום הקריירה. תושפעו עדיין ממצב קוסמי שיגרום לכם לרגישות יתר. ימיי שלישי ורביעי יהיה יציבים יותר מבחינתכם. הזדמנות לגשר על פערים בין-זוגיים רומנטיים. תחומי לימוד מושכים אתכם. הסיוע הכלכלי יגיע בקרוב. סימני רגשות כלפי דמות מן עבר. תשובה משמחת לגבי מצבכם הבריאותי. השבוע הנוכחי מחבל ביכולתכם להתעלות על שיקולים חיצוניים- רגשיים.

מאזניים

רטרו מרקורי: לזמן קצר בלבד – תעברו ימים מדכאים אפופי רגשות אשם בנוגע לנפש קרובה. בעבודה לא תתפקדו כראוי וכן גם במישור הבין אישי. הפסדים כספיים יגבירו את החששות מנפילה כלכלית. הקפיאו תכניות פזרניות ופרועות. בעלי המרץ: במקום לשבת ולקנא באלה שיש להם. הזמן לפרוץ במישורי תעסוקה בדרך מקורית, בה לא פעלתם עד כה. הכינו עצמכם לקראת מאורע שמתוכנן לאדם יקר. לזכור שהכי חשוב הוא לשמור על הצניעות לבל תפגעו באלה שקופחו. התחושות שלכם להעלאה בדרגה ינצחו בקרוב.

עקרב

השבוע אתם לא יעילים בעבודה ומצוברחים. לא להתייאש ולהסיק מכך שהמצב בלתי הפיך, חכו בסבלנות לשינוי הכוכבי של אמצע החודש הנוכחי, תנסו שלא לקלקל יחסים ישנים וטובים. קחו זאת כגורם מאתגר. מזה זמן מה מסתמן שעניינים הקשורים בשינוי הרגלים ואורך חיים בריא מאפיינים את דרככם החדשה. חפשו פרצה בתחום הקריירה. הימים הבאים יצלצלו באוזניכם כפעמונים בכול הנוגע לענייני הלב. שבוע נפלא ומיטיב מבחינה רומנטית. קשרים ישנים כחדשים יקבלו צבע שונה ומספק. מידת הריכוז שלכם תהיה במיטבה בכן הנוגע: ללמודים עבודה ובריאות.

קשת

השבוע תפגינו רגשות כלפי הילדים וביחס לבני המין השני. במקביל, מתנה תפתיע אתכם מכיוונם. הזמנים הקשים במישור הכלכלי לא מונעים מכם להיפתח כלפי חברים ובני משפחה קרובים. אתם סוללים דרך במישור התעסוקה. דברים של מה בכך עלולים לגרור אתכם למריבות לא רצויות. נקודת אור אחת תבוא כתוצאה מהבטחה להמשך טוב יותר מצד המעסיקים. תחושו כספקנים לגבי קשרים חברתיים. כמו בין היתר שהקשר הרומנטי יתבהר לטובה. זכרו את שעברתם בשנה שעברה בנוגע לפרנסה, בעקבות זאת מומלץ לפעול בזהירות אחרת תאבדו את מרבית השקעתכם.

גדי

השבוע אתם חסרי סיפוק מכל עניין ודבר. אתם עלולים להילחם בכולם. מוטב לנצור את הכעסים הבלתי מובנים ולחכות לשבוע הבא בו יהיה מצוין לשם ניצול הזדמנויות במישורים כלכליים ואישיים. אל תתנו 'מקום' למשהו פתאומי העלול להוציא אתכם מהשגרה שהחלה להשתפר. הדחפים שלכם מרוכזים בניסיונות בריחה מן המציאות. צאו לחופשה קצרה בכדי להפיג את הדחפים הלא מוסברים. דמות חשובה תתעניין בתסכולים שלכם. בתחום העבודה הדברים תקועים כשהיו. צלצלו לייעוץ אישי טלפוני בנוגע להכוונה בדרכי החיים והעתיד. שמרו על בריאותכם.

 דלי

הימים הבאים יהיו מאופיינים בחשבונות נפש נוקבים כלפי עצמכם. בעבודה לא תמצאו נחמה כמו גם לא בחיק המשפחה. נסו לקחת הכול בקלות. אל דאגה, הכספים שמגיעים לכם כבר. מישהו יכשיל אתכם בתחום העבודה, אקט תוקפני זה עלול להביא אתכם אל סף שבירה. שלחו קורות חיים לכול כוון אפשרי, אל תיתנו לאף אחד את ההנאה הזו. דברים שתגידו יאזנו את הכול, כמובן רק… באם תשקלו אותם היטב. איתותים חיוביים מהתחום הרומנטי יהבהבו לעומתכם באור ורדרד ובעוצמות מחודשות. הזמן היותר נכון לייעוץ אישי.

דגים

השבוע אתם כמנותקים מן הסביבה החברתית בעבודה, בנוסף יסתבר לכם שגם בחייכם הפרטיים אינכם מצליחים להגיע לידי הבנה. טיפ חשוב ביותר: השתדלו בכול דרך להגיע לידי עמק השווה ולהימנע מעימות. בני המין השני ירעיפו עליכם אהבה, אל… תחשדו בהם. צלצלו לייעוץ אישי טלפוני בנוגע להכוונה בדרכי החיים והעתיד.   מגמת האופטימיות עלולה להיעצר לכמה ימים, בנוגע לתחום הרומנטי. הרעיונות שלכם נתקעים לזמן מה, לאור הקשיים הבלתי צפויים, בעבודה. הניחו לתכניות לכמה ימים ויתברר לכם שהירידה הנוכחית, זמנית בלבד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן