מהזמנת טיסה ועד רכישת ביטוח: כך תתכננו את החופשה הבאה שלכם בעזרת בינה מלאכותית

מתכננים טיול ליעד חדש ולא יודעים היכן להתחיל את המחקר והחיפוש? התשובה פשוטה – באחד מכלי הבינה המלאכותית החדשניים שיעשו בשבילכם את כל העבודה הקשה

צילום: Shutterstock
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הבינה המלאכותית כבר מזמן חודרת לכל היבט בחיינו והיא טכנולוגיה שלא שמורה רק לענפי ההייטק והרפואה; גם בענף התיירות, תאמינו או לא, יש כבר יותר מניצנים של שימוש בבינה מלאכותית שגם המשתמש הפרטי יכול מאד להנות מהם. אם תהיתם איפה השדרוג בא לידי ביטוי, התשובה היא בחלק המורכב והמסועף ביותר – תכנון הנסיעה לחו״ל. אז אתם יכולים להוריד מעליכם את התיק הזה ולארוז את המזוודה, כי את החופשה הבאה שלכם הבינה המלאכותית הולכת לתכנן בצורה מדויקת בשבילכם.

תכנון נסיעה לחו״ל בכמה מילים ולחיצת כפתור

אם בעבר תכנון חופשה בחו״ל וגם בארץ, היה דורש מאיתנו שעות על גבי שעות של חיפוש, מחקר ונבירה בעשרות אתרים שונים, כיום הדברים השתנו והכניסה של בינה מלאכותית לענף התיירות, הפכה את חוקי המשחק לקלים באופן משמעותי. משלב הזמנת כרטיסי הטיסה ועד מציאת מלונות, אטרקציות ומסלולים ייחודיים – עם מינימום מידע שתזינו באתרים ייעודיים מבוססי AI, תקבלו מקסימום המלצות מותאמות אישית לצרכים שלכם ולאופי הטיול שאתם מבקשים לכם. תוכלו לקבל ממש מסלולים מפורטים, עם כתובות, זמני נסיעה, דרכי הגעה, שעות פתיחה, בקיצור – סוכנת נסיעות אישית שלה כל המידע שקיים היום ברשת. נשמע מבטיח, לא?

איך עובדת הבינה המלאכותית?

הטכנולוגיות הפופולריות הקיימות כיום בתחום התוכן הן בעיקר ChatGPT, מבית מיקרוסופט ו-Gemini מהיוצרים של גוגל (שנקרא עד ממש לא מזמן BARD ועבר מעין מיתוג מחדש). שתי הטכנולוגיות הללו מסייעות באיסוף מידע על מגוון רחב מאוד של נושאים, למעשה, על כל נושא שתוכלו להעלות במחשבתכם. בשניות בודדות הטכנולוגיה בעצם אוספת נתונים רלוונטיים מכל רחבי האינטרנט – מחקרים, כתבות, מאמרים מדעיים ואחרים, מאגדת אותם ומגישה למשתמש כטקסט קריא וברור, כחלק משיחה שהמשתמש והבינה מנהלים. כשמדברים על עולם התיירות, הטכנולוגיות הללו משתפות מידע מהימן על יעדי נסיעה פוטנציאליים, כולל ערים, ציוני דרך, אטרקציות שונות ואפילו היסטוריה מקומית אם תחפצו בה. דרך אלו, ניתנת אפשרות למשתמש לקבל החלטות מושכלות על סמך העדפותיו, ובמהירות מפתיעה.

האתרים שיעשו את החיים הטובים שלכם קלים יותר

אז אחרי שהבנו איך הבינה המלאכותית עובדת, ניתן להבין שאפשר לסמוך על הטכנולוגיה הזו שתתכנן לכם את החופשה המושלמת. כדי שתוכלו לצלול לתוך הדבר הזה, הכירו שלוש מהפלטפורמות המשתמשות בטכנולוגיות הללו והשימוש שלהן בתהליך תכנון החופשה: אפליקציית Roam Around – דרך שאלון שתמלאו באפליקציה, עם שאלות כמו באיזו עיר אתם רוצים לבקר וכמה ימים אתם מתכננים לבלות ביעד, תקבלו תכנון חופשה בחו״ל מא׳ ועד ת׳. פלטפורמת Wonderplan – במסגרת השימוש בפלטפורמה זו תתבקשו להזין את ארץ היעד והערים שבהן תרצו לבקר, מה התקציב שאתם מרשים לעצמכם, מספר הימים שהגדרתם לטיול ומה הם תחומי העניין שלכם, והפלטפורמה תשלח לכם לו״ז מתוכנן בקפידה. אתר Live the World – הכירו את ״מאיה״, עוזרת הנסיעות המלאכותית שלכם שתשאל אתכם שאלות הכוונה ודרך שימוש בטכנולוגיית ChatGPT ועוד רבות, תשלח לכם חזרה מסלול מותאם אישית לכם, מסודר ויעיל.

אליה וקוץ בה – המגבלות של הבינה המלאכותית

לצד הבינה המלאכותית ההולכת וצוברת תאוצה בענף התיירות, ישנם כמה דברים שהיא מוגבלת בהם ועדיין אינה יכולה לעשות. אחד מהם היא הביטחון שלנו – לוודא שיש מי שדואג לנו במידה שנזדקק לסיוע רפואי הרחק מהבית. למזלנו, הפתרון הזה קיים וזה מה שביטוח נסיעות לחו״ל כן יכול להציע. למרות שהבינה המלאכותית עדיין לא מחליפה ביטוח נסיעות לחו״ל, כיום, ישנן דרכים קלות ויעילות ביותר לבצע בעצמנו את הרכישה – ביטוח נסיעות לחו״ל דרך האינטרנט בתהליך מהיר, דיגיטלי ופשוט, ללא מיקוחים וללא מתווכים, עם מחיר סופי. יתרה מזאת, ביטוח 9 אף מציעים הטבה לרוכשים ביטוח נסיעות לחו״ל אונליין של 10% הנחה, בנוסף לאפשרות להתאים אותו באופן אישי לצרכים ולנתונים שנזין בעצמנו בתהליך. בכל מקרה של שאלה או צורך בהפעלת הפוליסה, ביטוח 9 מעמיד לשרותכם מוקד חירום טלפוני הזמין 24/7 בכל זמן ומכל מקום, ואת הפיצוי, אם יהיה בו צורך, תקבלו בקלות דרך אפליקציית BIT.

הדרך החדשה לטייל

אין ספק שהבינה המלאכותית הופכת את החיים שלנו לקלים יותר ויותר במגוון רב של תחומים והיבטים. בעולם התיירות, הבינה המלאכותית יכולה לסייע לכם לתכנן את החופשה המושלמת בעזרת מידע שתזינו באחת הפלטפורמות – אפליקציית Roam Around, פלטפורמת Wonderplan ואתר Live the World.

בכמה שאלות פשוטות כמו היעד הרצוי לכם ומספר ימי החופשה, הטכנולוגיה תארגן לכם לו״ז עשיר ומותאם לכם אישית. אל תשכחו לנהל את החיפוש בצורת שיחה, ממש כמו שמדברים עם סוכן, לשאול שאלות ולנסות להעמיק כמה שיותר כי התוצאות שתקבלו ידהימו אתכם. אז קדימה, תנו לבינה לתכנן לכם מסלול, תרכשו ביטוח נסיעות לחו״ל דרך האינטרנט ותקבלו את הראש השקט שאתם זקוקים לו כדי להדפיס את הלו״ז שהבינה המלאכותית בנתה ולטוס עם ביטחון מלא.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן