ליגות הנוער: מ.ס אשדוד ואדומים אשדוד מרשימות

פתיחת עונה יוצאת מין הכלל לקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד שנמצאת במקום השני בטבלת ליגת העל לאחר 9 מחזורים, כשהיא ללא הפסד. נוער אדומים אשדוד עם מאזן מושלם. נוער עירוני אשדוד מדשדשת וגם: קבוצות הנוער "צו פיוס"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בעיר גדולה כמו אשדוד, בה כל כך אוהבים כדורגל, קיימות 5 קבוצות נוער שמשחקות בליגות השונות מטעם ההתאחדות לכדורגל. כמובן שהבכירה מכולן היא של מ.ס אשדוד, שמנוהלת כמו קבוצה אירופאית ונותנת תנאים אופטימליים לכדורגלנים צעירים להגשים את עצמם והדבר מתבטא גם בתוצאות ובהישגים. אצל האחרות, זה הולך קצת יותר מסובך, הרבה בגלל שיקולי תקציב ושימוש במתקנים. אך מחלקות הנוער של אדומים, עירוני, הפועל ובית"ר אשדוד נמצאות כאן וכנראה שהן כאן כדי להישאר. כמה טוב להיות כדורגלן צעיר בימים אלה באשדוד, כאשר יש לו כל כך הרבה אפשרויות לבחור. החלטנו לעזור לו עם סקירה על מצבן של חמש קבוצות הנוער של אשדוד.

האימפריה של מ.ס אשדוד

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, מחזיקת גביע המדינה לנוער למי ששכח, פתחה את העונה בדיוק באותו הקצב והיא ממשיכה להוות חממת גידול של הדור הבא של הכדורגל האשדודי. הקבוצה היא הפנים של המועדון והמאמן אלי לוי מנצח על החגיגה. בקבוצה שלו ניתן למצוא את הכוכבים של מחר בכדורגל האשדודי. כדאי מאוד לשים לב להתפתחות של הקשר נועם מוצ'ה, שהוא אחד השחקנים הבולטים בהרכב. גם לחלוץ חיים בוזגלו בן ה-17 וחצי צופים עתיד מבטיח ובשבת האחרונה הוא נכנס כמחליף והבקיע את שער הניצחון מול עירוני נשר בדקה ה-94. זה היה שערו הרביעי העונה. גם השחקנים סהר רביבו ואליה גטהון נחשבים לבעלי פוטנציאל ענק ושניהם כבשו עד כה שלושה שערים. בנוסף לשחקנים תוצרת בית, הצוות המקצועי דואג גם לבחור זרים צעירים עם פוטנציאל ואחד כזה הוא הקשר הקמרוני בן ה-18 מרטין אטמנגה, המשחק בהרכב הפותח של קבוצת הנוער ונחשב לשחקן קשוח ואגרסיבי.

ההשקעה בפיתוח שחקנים צעירים היא סוג של אבן דרך באקדמיה של מ.ס אשדוד ויחד עם זאת, ההצלחה וההישגיות מגיעה. כרגע קבוצת הנוער ללא הפסד והיא מפגרת בשתי נקודות בלבד, מהמוליכה מכבי ת"א. הקבוצה גם הבקיעה הכי הרבה שערים מכל קבוצות הליגה עד כה (23) מה שמספר על ההתקפה הקטלנית שלה. אחרי שזכתה בגביע המדינה בעונה שעברה, התיאבון גדל ויש תחושה שהחניכים של אלי לוי בשלים לתואר אליפות.

אדומים אשדוד מושלמת בנוער

גם קבוצת הנוער של האדומים אשדוד, הנקראת 'א.ס אשדוד רפי אלבז' נהנת מפתיחת עונה נפלאה ואחרי 5 מחזורים היא נמצאת במקום הראשון בטבלת ליגת הנוער ארצית דרום. את הקבוצה מאמן ביעילות ובמקצועיות המאמן המבטיח דניאל טולמסוב. בשבת האחרונה החניכים שלו הביסו את הפועל מחנה יהודה בתוצאה 6:0. איתי שוקרון כבש פעמיים לזכות האדומים בדקות 30 ו-55 והעלה את מאזנו לשבעה שערים העונה. רועי ריימונד, יורם דמקה, שלמה עמר ושגיא אוחנה השלימו את החגיגה. בשבת הקרובה נוער אדומים אשדוד תצא למשחק חוץ מול קבוצת הנוער של עירוני מודיעין.

נוער עירוני אשדוד צוללת למטה

קבוצת הנוער של עירוני אשדוד משחקת העונה בליגה הלאומית לנוער דרום, שהיא ליגה קשה. אך אין הנאמר לתת הקלות לקבוצה אותה מאמן סרג'יו חאובל. את העונה היא פתחה רע מאוד והיא ללא נקודות עד עתה, במקום האחרון וביום שבת האחרון היא נסעה למגרש ׳בית וגן׳ בירושלים וחטפה רביעייה מול הפועל המקומית. בשבת הקרובה תארח נוער עירוני אשדוד את קבוצת הנוער של מכבי יבנה והיא תרצה לקחת נקודות ראשונות העונה.

קבוצות הנוער "צו פיוס" באשדוד

באשדוד קיימות שתי מחלקות נוער נוספות, הפועל בני אשדוד ובית"ר אשדוד ושתיהן משחקות תחת השם "צו פיוס" ומתוקף כך, הן נחשבות לקבוצות שומרות שבת שלא משחקות בשבת. יוזמה מבורכת של שתי האגודות הצנועות האלה שהמשותף ביניהן, שהן באות מאהבה ונותנות מקום גם לציבור המסורתי בעיר לשחק במסגרת תחרותית וליהנות מהמשחק הכי פופולרי בעולם.

קבוצת הנוער של הפועל בני אשדוד משחקת בליגת הנוער מרכז ומי שמאמן אותה הוא הכדורגלן רחמים צ'קול. מלך השערים של הקבוצה הוא אופק רביבו שהבקיע 7 שערים בארבעה מחזורים. הקבוצה ממוקמת במקום הרביעי ונראה שהעתיד נראה מבטיח. קבוצת הנוער של בית"ר אשדוד משחקת בליגת נוער שפלה ומי שמאמן אותה הוא האיש הכל יכול של המועדון, שהוא גם הבעלים, יוסי כנפו. האחרון עושה זאת באהבה גדולה. וגם אם לפעמים הולך קשה, כמו במוצאי שבת האחרונה בסינטטי הקטן, כאשר בית"ר אשדוד חטפה תבוסה של 10:0 מול נוער מכבי ב"ש, כשבאים מאהבה לכדורגל ולמסורת ישראל, שום דבר לא ישבור את בית"ר. לקבוצה ניצחון אחד, לצד ארבעה הפסדים והיא תנסה להשתפר ככל שתימשך העונה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן