ליגה לאומית בכדורסל: מכבי אשדוד שוקעת

זה נכון שהקבוצה עברה מתיחת פנים וזה נכון שהליגה הלאומית חזקה מאוד. אבל, אף אחד לא הכין אותנו לפתיחת עונה חלשה כזאת ששמה את אשדוד בתחתית, אחרי הפסד החוץ למכבי חיפה בתוצאה 88:84

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי אשדוד והמאמן שלה עופר רחימי עוברים ימים לא קלים. כולנו זוכרים את הגעתו של הבעלים ג'ף רוזן בקיץ ואת ההבטחות שהקבוצה תהיה תחרותית ותתחרה בצמרת טבלת הליגה הלאומית. אולם, הבטחות לחוד ומציאות לחוד ולאחר ארבעה משחקים, הקבוצה מדורגת בתחתית הטבלה, כשהיא במאזן של ניצחון אחד בלבד מול שלושה הפסדים. למאזן העגום יש אמנם נסיבות מקלות, אך עדיין זה לא מה שציפו לו אוהדי ה'דולפינים' בקיץ. אחרי ירידת הליגה לפני שנתיים, האוהדים לא ציפו לליגה לאומית כל כך תחרותית וקשה וכרגע נראה כי המציאות טופחת על פניהם, שכן הליגה הלאומית מתבררת כאיכותית וטובה וכדי לצלוח אותה, מכבי אשדוד תזדקק לקהל שלה, שכבר החרים משחק בית אחד העונה.

אחת הסיבות לחולשה היא ככל הנראה הגעתו המאוחרת של הזר, ה'פורוורד' בן ה-28 כריס אורטיז, שהגיע מהליגה בפורטו ריקו, לאחר שסיים את חובותיו שם. אורטיז, המתנשא לגובה של 2.03 מטרים, הגיע במקומו של טנג'ין אג'י, ששוחרר מהקבוצה. אורטיז אמנם קלע 24 נקודות בהפסד האחרון ביום ראשון השבוע, באולם ב'רוממה', במשחק מול מכבי חיפה בתוצאה 88:84, אך עדיין לא נראה מחובר לקבוצה ודבר שכזה יקח עוד קצת זמן. לא בטוח שיש למכבי אשדוד את הזמן הזה משום שקבוצות הצמרת כבר בורחות לה. בעיקר קבוצות כמו עירוני נהריה ורמת השרון שנמצאות במקומות הראשונים, כשהן עם מאזן מושלם.

אם נחזור למשחק מול מכבי חיפה, אשדוד נראתה רע לאורך שלושה רבעים ורק ברבע האחרון הצליחה לחזור לעניינים באמצעות קליעות מדויקות לשלוש של הזר השני יוניו ברואטה (שמתגלה כשחקן מוכשר בעל יד רכה) ורומן רובינשטיין. אבל זה לא מה שניחם את המאמן עופר רחימי, שכרגע המעמד שלו נראה יציב, אך עם יבואו הפסדים נוספים, קשה לראות אותו מסיים את העונה במכבי אשדוד. ביום חמישי השבוע, במשחק שנערך אחרי סגירת הגיליון, מכבי אשדוד אירחה באולם 'הקריה' בעיר את מכבי רעננה, למשחק שיעיד המון לגבי לאן פני הקבוצה מועדות העונה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן