אייל שני בדרך להקים סניף ראשון באשדוד

צילום: רפי דלויה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לפריחה גונבה שמועה כי אייל שני השף והעגבניה עומד בקרוב לפתוח מקום קולינרי באשדוד. שני , שף מוכר ואהוד הקים השנה רשת מזנונים: הסניף הראשון, אחרי הסניפים המצליחים בתל אביב, התמקם בבני דרור ויצר באז גדול‫, ומאז נפתח גם סניף בקריית ענבים. כעת, נפתח המזנון השישי בארץ, הפעם באשדוד. הסניף האשדודי אמור להיפתח בחודש הבא במתחם ה׳ביג׳. הוא לא יהיה כשר כמו שאר הסניפים ויציע לבאי המקום פיתוח במגוון מילויים חלקם ייחודיים לאותו הסניף וחלקם להיטים מוכרים כמו פיתה לבנה עם כרובית, פיתת רטטוי או פיתת סטייק אנד אגז. פריחה כבר רעבה

פריחה תמיד אוהבת לפרגן לאנשים שעושים מעשים טובים למען תושבי אשדוד. וכך היה השבוע כאשר עו״ד ירון דהאן, שמע על מיזם תרומות המחשבים שמוביל עובד הנמל מישל ביטון יחד עם איש המחשבים יעקב מלול והחליט לתרום ביד רחבה.

״מה שיפה בסיפור זה תמיד יש דרישה למחשבים ויש לנו מחסור, ואז מופיעים אנשים טובים כמו ירון דהאן, שהחליט להרים את הכפפה ולתרום. חילקנו עד כה מעל 600 מחשבים, ואין מאושרים מאיתנו״, סיכם ביטון ופריחה מפרגנת

 עוד חתונה המתחרה על תואר חתונת השנה. איש העסקים ג׳קי בן זקן ורעייתו דורית חיתנו את בנם טום הכדורגלן וקפטן מ.ס. אשדוד עם בחירת ליבו רומי הרצברג  היפהפיה ,בתו של הבעלים של רשת מאפיית ״שיבולת השרון״ . החתונה רבת המשתתפים התקיימה ב-11.11.21 באולפני פתח תקווה ‫(אחרי שברגע האחרון נאלצו המפיקים להעבירה ממלון ׳דיוויד אינטרקוטיננטל׳. רגע מרגש שנרשם בדרך לחופה ליווה את רומי וטום הזמר עידן חביב‫. בחלק האומנותי הופיע הזמר משה פרץ‫, שהקפיץ את האורחים עד השעות הקטנות של הלילה‫, ולאחריו במסיבת אפטר פארטי אדרי מחברת ״אינטרו״ תיקלט‫.

בין האורחים הרבים שהגיעו לחתונה גם: שר האוצר אביגדור ליברמן, חה״כ מיקי זוהר, חה״כ חיים כץ, חה״כ מירי רגב, חה״כ ניר ברקת, אנשי העסקים והכדורגל אלונה ואלי ברקת, ואפילו הבדרן אלי יצפאן וראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. מאשדוד הגיעו ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, סגנו סניה כצנלסון, איש העסקים שמעון צרפתי, סמנכלי״ת העירייה דינה בר אולפן, הקבלן יהודה אמסילי, איש העסקים שמוליק סיבוני, יו״ר ארגון הקבלנים עו״ד ורד צרפתי וכל צמרת הקבלנים מאשדוד. וכמובן כל עולם הכדורגל הגיע לשלשל מעטפות: הבדרן קטורזה‫, חיים רביבו ואשתו שגית, המאמן רן בן שמעון ואשתו אסתר, המאמן יוסי מזרחי, השחקנים‫: עומר אצילי, שובל גוזלן, אור אינברום, עומרי בן הרוש, ניב זריהן, מיכאל אוחנה והדר דיזהב, קובי רפואה, אבי לוזון, כפיר אדרי, משה וענבל חוגג, עטאא ג'אבר, מישל דיין, ועוד. פריחה מאחלת לזוג הצעיר מברוק.

פריחה שמה לב, שחבר מרכז הליכוד יעקב שטרית לא נח. השבוע יחד עם בנו רפאל שטרית פגשו את ח"כ דוד ביטן ויעקב חגואל יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית.

יעקב שטרית אמר: ״אני רוצה לברך את ח"כ דוד ביטן שממשיך לפעול למען עם ישראל בתפוצות ובמאבק באנטישמיות, כשהשבוע הושקה בכנסת שדולת העם היהודי בראשותו ובשיתוף יעקב חגואל שמכהן בפועל גם כיו"ר הסוכנות היהודית. השדולה תפעל לחיזוק הקשר עם העולם היהודי בחו"ל ולא בכדי זאת השדולה הגדולה בכנסת״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן