לחמני קורא להקים ועדה בנושא בניית בית הלוחם באשדוד שהפך לפיל לבן

בית הלוחם שנבנה בסמוך למלון ׳לאונרדו׳ והיה אמור לתת שירות לאלפי חברי ארגון נכי צה״ל מאשדוד והסביבה, הפך לפיל לבן שבנייתו תקועה. יו״ר האופוזיציה ד״ר אלי לחמני מעלה הצעה להקים ועדה מטעם מועצת העיר, שתבחן את הנושא ודרכי פעולה

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לפני כעשור בדצמבר 2012 נערך טקס מרגש של הנחת אבן הפינה של בית הלוחם באשדוד. לפי התוכניות עמד בית הלוחם בעיר שהחל להיבנות בסמוך למלון לאונרדו בחוף הים לתת שירות לאלפי נכי צה״ל מאשדוד והשפלה כדוגמת בתי לוחם אחרים בארץ. מדובר היה בבית לוחם  שיתפרש על פני שטח כולל של כ 6000 מ"ר, יכלול אולמות ספורט פתוחים ומקורים, בריכת שחיה מחוממת ומקורה, בריכה טיפולית, חדר כושר, חדרי טיפולים, מכוני פיזיותרפיה והדרותרפיה, מועדונים, חדרי חוגים ומינהלה, חדרי לימוד ותעסוקה, מטווח, מגרשי ספורט (כדורסל, טניס וכיו"ב) ועוד. בבית הלוחם, הממוקם מאות מטרים מחוף הים, יושם דגש על פעילויות ימיות בהן יוכלו להשתתף נכי צה"ל החברים בארגון.

במקום בית לוחם, ׳פיל לבן׳ בחוף הים

כאמור, למרות שהבנייה החלה, היא נתקעה בשל חוסר תורמים ואשדוד נותרה עם מבנה שומם התקוע לה כפיל לבן. השבוע פנה יו״ר האופוזיציה במועצה ד״ר אלי לחמני, בהצעה לסדר היום להקים וועדה מטעם המועצה לבדוק את הנושא. וכך כותב ד״ר לחמני: ״עיריית אשדוד הקצתה לנכי צה"ל את אחד השטחים היפים בעיר, בסמוך לאזור המיועד לבתי מלון ובשטח גדול. לצערנו, עקב אי תכנון נכון של מימון הפרוייקט, נבנה על השטח מבנה ענק, שהעזובה שולטת בו: הומלסים ומסוממים, פוקדים את המקום והמקום היפה, הפך לשטח מסוכן. לצערנו, עקב אי תכנון נכון של מימון הפרוייקט, נבנה על השטח מבנה ענק, שהעזובה שולטת בו, הומלסים ומסוממים, פוקדים את המקום והמקום היפה, הפך לשטח מסוכן. ולא רק זאת אלא אוסיף, כי גם נכי צה״ל נפגעים מכך שעדיין אין להם בית״.  ד״ר לחמני מציע כי ״תוקם ועדה מטעם מועצת העיר שתבחן את השתלשלות האירועים שהביאו לבניית ה"פיל הלבן" בעיר ותבחן דרכי פעולה, לרבות התגייסות עירונית יחד עם משרד הבטחון ויחד עם ארגון נכי צה"ל לצורך השלמת הפרוייקט שהינו כל כך חיוני לנכי צה"ל בפרט ולחזות העיר, בכלל.״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן