כתב אישום: שלושה אשדודים מואשמים ביבוא סמים מסוכנים מבלגיה

פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום נגד 3 תושבי אשדוד: אביאל כהן, אביחי פרטוש ויוחאי ממן ונגד אלברט טויזר מאשקלון, בגין יבוא סמים מבלגיה. הסמים הוסלקו בתוך פסלוני חרסינה והתגלו ע״י המכס. שוטר שהתחזה לשליח הביא ללכידתם

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד 4 נאשמים, 3 מהם תושבי אשדוד ואחד מאשקלון, בגין יבוא סמים מבלגיה לישראל במשקל של כ-7 ק"ג.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד הילה דרימר-יאיר, הנאשמים- אביאל כהן ( 35), אלברט טואיזר (37), אביחי פרטוש (36) ויוחאי ממן (25), קשרו קשר ביניהם ועם אחרים‫, לייבא מבלגיה לישראל סם מסוכן מסוג MDMA  

בכמות מסחרית גדולה‫.  בכתב האישום נטען כי במסגרת הקשר ולשם קידומו‫, ייבאו הנאשמים בשתי הזדמנויות שונות‫, באמצעות חברת השילוח ems  את הסם במשקל כולל של 7‫.1‫. ק״ג אשר הוסלקו בתוך  פסלוני חרסינה‫.

ראשיתה של החקירה ביחידה המרכזית של מרחב לכיש בשיתוף עם רשות המיסים, לאחר שהתקבל דיווח מיחידת הסמים של מכס מרכז, שם אותרה חבילה שמקורה בחו"ל, ושעפ"י  החשד מכילה לכאורה חומר החשוד כסם מסוכן  במשקל כולל של 15 קילו‫.

עוד עולה מעובדות כתב האישום כי ב‫-26‫.5‫.21 נשלחו שתי החבילות מבלגיה לשתי כתובות‫: האחת באשדוד והשנייה באשקלון‫. הנאשמים או מי מטעמם‫, מסרו לחברת השילוח שמות פיקטיביים ומספר טלפון של טלפוניים בהם הצטיידו לצורך העסקה‫. לאחר שחבילות הסם אותרו במכס והועברו למשטרה‫, מבלי שהנאשמים ידעו על כך‫. השוטרים הוציאו חלק מהסם משתי החבילות והשאירו בכל חבילה סם מסוכן במשקל של 400 גרם‫. עוד עולה כי שוטר התחזה לשליח של חברת שליחויות של דואר ישראל‫, והתקשר לטלפון שנרשם על גבי החבילה נאשם מספר אחת אביאל כהן ענה לשיחה  ואישר לשוטר ששמו ״יוני״ כשמו הפיקטיבי של הנמען הרשום על גבי חבילת הסם בכתובת באשדוד‫, ותיאם עם השוטר  שיגיע למסור את החבילה‫. כשהגיע‫, כהן ירד למטה חתם על טופס הקבלה וקיבל את חבילת הסם‫. כן נטען כי לאחר קבלת חבילת הסם עלה כהן על מונית  עם החבילה‫. במהלך הנסיעה הוא צילם את החבילה ושלח לנאשם מספר 4 ‫- יוחאי ממן‫. השוטרים עצרו את המונית וכהן נעצר כשהוא יושב במושב האחורי של המונית ובסמוך אליו החבילה‫.

מכתב האישום עולה כי השוטר התקשר גם לטלפון הרשום על גבי חבילת הסם השנייה בכתובת באשקלון‫, וכי נאשם 3 אביחי פרטוש שהזדהה בשם ״אלי״ פרטוש‫, תיאם עם השוטר שיביא את חבילת הסם השניה‫, ושלח הודעה לנאשם מס 2 אלברט טויזר שהחבילה הגיעה‫. השוטר שהגיע לכתובת‫, מסר את חבילת הסם השניה לידי נאשם 2 טויזר‫. כאמור‫, הארבעה נעצרו‫. כתב האישום שהוגש מייחס להם ביצוע שתי עבירות של יבוא סם מסוכן. בנוסף, כהן, טויזר ופרטוש מואשמים בביצוע עבירה של החזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית‫.

 ביחד עם כתב האישום עתרה הפרקליטות לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים‫. מהחקירה עולה כי אביאל כהן מכחיש וטוען כי החבילה שנתפסה במונית בה נסע אינה שייכת לו‫. אלברט טויזר טען בהודאתו הראשונה כי לא הזמין את החבילה‫, ולא ידע מה יש בה כשלקח מהשליח‫. לטענתו‫, השליח פנה אליו והוא החליט לגנוב את החבילה בלי שידע מה היא מכילה‫. בהודעות מאוחרות בחר לשמור על זכות השתיקה‫. אביחי פרטוש מכחיש כל קשר לסמים וטוען כי טויזר שכח במונית

שלו את הנייד וענה לשיחות ואילו יוחאי ממן שומר על זכות השתיקה‫. התיק נחקר ע״י ימ״ר לכיש‫. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן