פרשת התקיפה החמורה בחוף של מוש: מאסר בין שנתיים לשלוש לאשדודים

הסדר טיעון בין עורכי הדין של שלושת תושבי אשדוד שהואשמו בתקיפה חמורה של עובדי ׳החוף של מוש׳ באילת בשנה שעברה. השלושה הודו במעשים שלהם ויוטל עליהם עונש בין שנתיים לשלוש מאסר. הטיעונים לעונש יתקיימו באוקטובר

צילום: פייסבוק
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בית המשפט אישר את הסדר הטיעון בפרשת התקיפה ב׳חוף של מוש׳, שאירעה בקיץ אשתקד באילת. הנאשמים: יוסי שימשילשוילי, יוסי ספיאשוילי ועמנואל איפרגן, תושבי אשדוד, הודו במסגרת הסדר טיעון בעובדות כתב האישום המתוקן בעבירת התנהגות פסולה במקום ציבורי. בנוסף הודה יוסי ספיאשווילי נאשם 1 בעבירת איומים ובעבירה של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, נאשם 2 עמנואל איפרגן הודה גם בעבירה של פציעה בנסיבות מחמירות ובעבירה של הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, ואילו הנאשם השלישי יוסי שימשלשווילי הודה בעבירה של פציעה בנסיבות  מחמירות.

על פי הסדר הטיעון שהושג ע״י הפרקליטות באמצעות עו״ד גיורא חזן ובין עורכי הדין יניב שגב, המייצג את נאשמים 1 ו-3 ועו״ד נס בן נתן המייצג את נאשם 2, העונש שיוטל על נאשם ספיאשווילי יהיה 3 שנות מאסר מיום מעצרו, לנאשם איפרגן 27 חודשי מעצר ועוד 3 חודשים הפעלת מעצר על תנאי שיש לו, ולנאשם שימשלשווילי 27 חודשי מאסר והפעלת מאסר על תנאי ובסך הכל עונש של 30 חודשי מאסר. בית המשפט יטיל בנוסף עונשי מאסר על תנאי ופיצויים לנפגעי העבירה.

שופט בית משפט המחוזי בבאר שבע אליהו ביתן קיבל את הסדר הטיעון והרשיע את השלושה על פי הודעתם. הטיעונים לעונש יהיו ב-19‪.10‪.21.

כזכור, במוצאי שבת ה-15‪.8‪.20 החלה קטטה בין עובדי ׳החוף של מוש׳ באילת לבין שלושת הנאשמים. זאת לאחר שעל פי טענת העובדים הם ביקשו מהנאשמים לחדול להעיר הערות בעלות אופי מיני למלצרית העובדת בחוף, וכי הנאשמים, על פי עובדות כתב האישום המתוקן, החלו לתקוף את העובדים וגרמו לפציעתם של שלושה עובדים. כן נטען כי השוטרים שהגיעו לחוף החלו לחפש אחר החשודים והבחינו שאחד מהם מסתתר בתוך המים, וביקשו ממנו לצאת לפני שישלפו אותו החוצה. חשוד אחר נעצר במקום, והחשוד השלישי נמלט רגלית לאחד מבתי המלון באזור ונתפס כשהוא משוטט בבריכה. 

כאמור, השלושה הודו והורשעו במסגרת הסדר טיעון.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן