כצנלסון: "נבנה את הקאנטרי קלאב עם אמסלם וש"ס או בלעדיהם"

14 חודשים עומד ההסכם שחתמה העירייה עם "הולמס פלייס" על שולחן משרד הפנים שלא חותם על האישור. כצנלסון מפנה אצבע מאשימה לעבר ש"ס ויו"ר ש"ס באשדוד, אבי אמסלם שלא הפעיל קשריו במשרד הפנים כדי לקדם את החתימה של השר אריה דרעי. אמסלם: "אם היו מגישים את כל הטפסים באופן מלא ותקין ההליך הבירורקרטי היה מתקצר"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ההחלטה של חפ"א לבנות בעצמם את הקאנטרי קלאב, במקום חברת 'הומלס פלייס' התקבלה לאחר שמשרד הפנים, בראשותו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, לא חתם ולא אישר את העסקה בסגנון BOT לפיה, היזם שזכה יחזיק בעצמו את המקום ולאחר מספר שנים יעביר את המבנה לעירייה. בסוג זה של תהליך דרושה חתימה של משרד הפנים, שלא הגיעה.

סגן ראש העיר סניה כצנלסון שמוביל את בניית הקאנטרי מזה מספר שנים הודיע באמצעות חפ"א ויו"ר הדירטוריון מסיעתו, עו"ד חנוך דרך, לבנות את המבנה בעצמם. להוציא, מכרז לבנייה ומכרז להפעלת הקאנטרי. באופן כזה לא נדרשת חתימה ו / או אישור של משרד הפנים. מה שאומר עוד עיכוב של כמה שנים.

זמן רב התבזבז ב 14 החודשים האחרונים, מאז זכתה חברת 'הומלס פלייס' במכרז ההפעלה. ההסכם נשלח למשרד הפנים ושם העלה אבק ועיכוב שהתווסף על מספר רב של שנים שהמבנה עומד בפיל לבן, וכעת צפוי עיכוב נוסף של זמן לא ידוע.

כצנלסון בשיחה עם אשדוד 10 לפני כחודש התייחס לעובדה שמשרד הפנים לא חותם על ההסכם. הוא נשאל מדוע אינו משתמש בשירותיו של חברו, יו"ר ש"ס באשדוד, סגן ראש העיר אבי אמסלם, המקורב לדרעי. כצנלסון אמר שהוא אכן דרש ממנו מספר פעמים שיסייע וזה בפועל לא קרה. אמסלם אז הכחיש.

היום לאחר שהוחלט לבנות את הקאנטרי ללא אישור משרד הפנים, רומז כצנלסון כי משרד הפנים עיכב את האישור שלא מסיבות ענייניות. "אנחנו נבנה את הקאנטרי איתם או בעלדי ש"ס ומשרד הפנים" מבטיח כצנלסון. "הם לא סייעו ולא עזרו. אבי אמסלם עובד איתי למען אשדוד ואם הוא לא יכול לסייע אז לא יכול. אני זוכר שאמרתי לך בראיון שביקשתי מאבי מספר פעמים לסייע לנו, והעגלה באותו מקום. הם לא חתמו. תשאל את אבי שמייצג את אשדוד למה הבקשה ממנו שיסייע ששר הפנים יחתום לא קרתה ונתקעה"

ש. אתה כועס על ש"ס אמסלם ודרעי?

"לא כועס אני רק שואל למה לא מדברים איתנו במשרד הפנים. כלום, שום תשובה. אפשר לומר חסר מסמך צריך עוד אישור. כלום. התעלמות. ההסכם נמצא במשרד הפנים ובפועל, הוא לא נחתם והבנייה למען תושבי אשדוד נתקעה. ביקשתי כמה פעמים מאבי שיסייע. הוא אמר 'לא עכשיו' 'לא עכשיו'. אני עובד לפי תוצאות ומה שאני יכול לומר לך. אנחנו נקים את הקאנטרי  איתם או בלעדיהם".

אמסלם. לא הגישו טפסים בצורה תקינה

בתגובה מסר אבי אמסלם: "סניה פנה אלי לפני כחודש לבדוק במחלקה המשפטית במשרד הפנים לבדוק למה זה מתעכב. אין ספק שאם היו מגישים את כל הטפסים באופן מלא ותקין וכפי שצריך ההליך הבירורקרטי היה מתקצר. אני לא עובד במשרד הפנים. אנחנו בבחירות וחבל על ההאשמות"

ש. אבל יש לך קשרים שם אריה דרעי חבר שלך?

"איזה קשקרים יש לי במחלקה המשפטים במשרד הפנים? אני לא מכיר אף אחד משם וצערי הרב היה ראוי שהיו מגישים הכל בצורה תקינה ומסודרת והיו חוסכים לתושבים עוגמת נפש"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן