כוננות בעיריית אשדוד לקראת יממות גשומות במיוחד

במהלך הלילה צפויים לרדת 20 מ"מ גשם, ובלילה שבין רביעי לחמישי עוד 30 מ"מ. ראש העיר: "צפוי לפקוד אותנו מזג אוויר קיצון"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הגשם כבר התחיל לרדת בשעות אחר הצהריים, ובמהלך הלילה הוא צפוי להתחזק, יחד עם הרוחות העזות. מחצות ועד 08:00 צפויים לרדת כ-20 מ"מ גשם, ובמהלך הבוקר הגשם ייחלש מעט. מחר בערב שוב צפויה התחזקות אל תוך הלילה, ובלילה שבין רביעי לחמישי ירדו עוד כ-30 מ"מ גשם.

עוצמות הרוחות יגיעו לשיא ברביעי בשעות הבוקר המאוחרות- צהרים, בסביבות 90 קמ״ש. בעירייה ציינו כי מדובר במערכת בעלת אופי חורפי עם משקעים רציפים, אך לא בעוצמות גשם חזקות לפרקי זמן קצרים. על כן בהחלט יש צורך בהגברת מוכנות וכוננות משעות הערב המאוחרות של יום ג׳ ועד רביעי בלילה לטובת טיפול במפגעים והצטברות מים עקב הגשם הרציף.

ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי אמר בהערכת מצב במוקד העירוני: ״בהערכת מצב נוספת שקיימנו הערב, אשדוד שומרת על מצב כוננות 3 וצוותי העירייה מתוגברים לאורך כל הסערה, במטרה להתמודד עם מזג אוויר קיצון.
העירייה פועלת בהתאם לנוהל סערה שכולל את כלל הגופים והיחידות העירוניות, הביטחון העירוני, המוקד העירוני, הפיקוח העירוני ,מנהל תפעול והמנהל לשירותים חברתיים, במטרה לתת מענה מהיר ומקצועי לכל תרחיש שיכול להיווצר כתוצאה ממזג האוויר הסוער.

בנוסף, ישנה כבר מוכנות מיידית להקמת מטה אחוד שיפעל בחמ״ל העירוני, ביחד עם המשטרה, כב״ה ומד״א, יתכללו את האירועים ביחד במטרה לקבל תמונת מצב עדכנית ותגובה משותפת לאירועים שיהיו״.

עובדי משמרת הלילה מסיירים ברחובות העיר במטרה ליצור פיקוח מהודק ולתת סיוע מהיר ככל שניתן.

ראש העיר הוסיף כי ״אני רוצה לפנות לכולם – צפוי לפקוד אותנו מזג אוויר קיצון, המלווה בטמפרטורות נמוכות מאוד ולכן עלינו ביחד לדאוג לתושבים הוותיקים, להיות איתם בקשר ,ובמידה ואתם רואים שהם צריכים סיוע, אתם יכולים גם לפנות אלינו למוקד 106 ומיד ניתן את הסיוע הנדרש. שיהיה לכולנו חורף חמים ונעים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן