הפתעה: חפ"א תבנה את הקאנטרי קלאב לאחר שמשרד הפנים לא אישר את המכרז

במקום להמתין ללא ידוע ולהיות תלויים בצד שלישי – החליטה, ממש כעת, מועצת המנהלים של חפ"א, בגיבוי של ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי וסגן ראש העיר שמעון כצנלסון, שחפ"א תבנה בעצמה את הקאנטרי

עו"ד דרך. צילום: ארכיון
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

14 חודשים לאחר שחברת הולמס פלייס זכתה במכרז להקמת הקאנטרי קלאב הודיעה חפ"א כי היא תיקח על עצמה את הבנייה של המועדון שבנייתו מתעכבת שנים רבות.
יור הדירקטוריון עוד חנוך דרך אומר כי העיכוב בבנייה נעוץ בביורוקרטיה של משרד הפנים שלא נותן את האישור מיוחל לבניית הקאנטרי.

עוד דרך:"אחת המשמעויות למילה "בירוקרטיה" היא ככינוי גנאי למצב קפקאי, של שתלטנות פקידים על הציבור שהם צריכים לשרת וכן עודף פנקסנות וטופסולוגיה".

לדבריו:" חלפו כ-14 חודשים מאז אושר זוכה במכרז לבניית והפעלת הקאנטרי. בגלל שמדובר בחוזה מורכב (B.O.T ו- P.P.P) – חייבים לקבל אישור של משרד הפנים.

14 חודשים שאנו מחכים לאישור שלא מגיע. על כן, החלטנו לקחת את גורלנו בידנו. מורכב, קשה ומסובך ככל שיהיה – החלטנו לבנות גשר מעל החומה. בכספנו נבנה את עירנו. בהעדר אישור משרד הפנים בוטל מכרז הזכייה של הולמס פלייס לבניית והפעלת הקאנטרי".

כאמור, במקום להמתין ללא ידוע ולהיות תלויים בצד שלישי – החליטה, ממש כעת, מועצת המנהלים של חפ"א, בגיבוי של ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי וסגן ראש העיר שמעון כצנלסון, שחפ"א תבנה בעצמה את הקאנטרי"

ש. ומתי זה יקרה? מה לוח הזמנים?

"לא אתחייב למועדים לא ידועים ולא אצהיר הצהרות מיותרות… אתחייב שחברי ואני, נעשה כל מה שבאפשרותנו כדי להציג תוצאות."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן