ישראל קטורזה חוזר למסך הגדול

קטורזה רץ על החול, מיכל יופדוב מעתה חיילת בצה״ל ומי פגש את הילדים החטופים ששבו הביתה?

לרוץ על החול. קטורזה מפרגן לקים אור אזולאי. צילום: רפי דלויה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השבוע התקיימה בקיבוץ שפיים הקרנה מרגשת ומיוחדת, בכורה לקומדייה הישראלית החדשה סרטו של הבמאי אדר שפרן ,"לרוץ על החול", בכיכובם של שון מונוגוזה, צביקה הדר, קים אור אזולאי, מייקל קביה אהרוני (הבן של ישראל אהרוני) בר זומר (עם בעלה, ארבעה חודשים אחרי לידה), ישראל אטיאס, מייקל הרפז,  והשחקן הצעיר אורי ביטון, שגדל בעוטף עזה. השחקנים עלו לבמה וקיבלו צעיפים של מכבי נתניה, המככבת בסרט. עוד הפתיעו  בקהל: גיא עמיר וחנן סביון, הסטנדאפיסט משלנו ישראל קטורזה ושני בניו,  לירן שטראובר, שרון פרי ועוד.

תאחלו גיוס קל ונעים לדוגמנית והמפיקה מיכל יופדוב מאשדוד, שהגיעה השבוע לבסיס קליטה ומיון ועלתה על המדים הירוקים של צה״ל. הפה של מיכל: ״במיוחד בתקופה הזו, אשרת את המדינה על הצד הטוב ביותר״.

מקבלת נשיקה אחרונה מהחבר. מיכל יופדוב עלתה על מדים

מיזם החתונות של ליאור וספיר נרקיס המשיך השבוע בחתונה חמישית מתוך למעלה 12 חתונות שכבר נסגרו בפרויקט הענק שיזמו בני הזוג יחד עם בית חב״ד סביון (הרב שמואל ביסטריצקי) עמותת ׳כלל ישראל׳ ארגון ׳ביחד ננצח׳ ותושבי סביון. השבוע החליפו טבעות לוחם הקומנדו אלי סממה ובת זוגתו גל גרינבוים. בתוכנית האמנותית: ליאור נרקיס, אמיר דדון, דודו אהרון, דידי הררי, יגל אושרי.

 ליאור נרקיס ודודו אהרון עם החתן והכלה

אנחנו ממש מקווים שאתם לא מפריעים לזמרת, דוגמנית וכובבת הרשת האשדודית, אנה זק, כי בימים אלו היא בחזרות למיזם מוזיקלי.

כשעופר חיון פגש את הילדים החטופים

השחקן והדוגמן משלנו, עופר חיון, פגש השבוע חלק מהשבים הביתה ומשפחותיהם. ״לראות במציאות את העיניים, את התמימות, את הילדות, זה סיפור אחר לגמרי ממה שרואים בתמונות, כל אחד הוא עולם ומלואו. כמה אהבה יש  בילדים האלה, איזה חיבוקים קיבלנו. הסיפורים לא פשווטים בלשון המעטה. איתן יהלומי ויגל יעקב שבתמונות, שני האבות שלהם עדיין בשבי. כשפוגשים את השבים מתבהר אפילו יותר, אסור לוותר אפילו לא על אחד. קודם כל שכולם יזחרו הביתה לשלום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן