תחזית הורוסקופ שבועית 8.12-14.12-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

על רקע החזרת חלק מהחטופים ולפני נר ראשון של חג החנוכה, אתם צפויים לפתיחה חיובית ולהזדמנות חדשה. הנושא הבירוקרטי מוסדי לא יהווה בעיה. כספים יגיעו אליכם. אתם מנצחים את המתנגדים בתחום הקריירה. סימן טוב בתחום המשפחה: מדובר בגישור זוגי בין פערים מנטאליים רומנטיים אשר עד כה חסמו ולא אפשרו לכם להצליח. יהיה כדאי לתת לזה צ'אנס- הפעם זה עשוי להצליח. ברצונכם לתרום ולא מסתדר לכם כול כך למען העוטף המעט שעשיתם הוא החשוב -וזה גם טוב ומבורך. חג חנוכה שמח!

שור

המלחמה והחטופים השבים הביתה הם בלבכם המתרגש. אתם שואפים להתחלק במסרי המלחמה עם כל מי שרק תיפגשו בדרככם. עקב כך תזכו למחמאות ולחיבה- 'ועל הדרך' תירקם ידידות חדשה ומחדשת אנרגיות. הצעת עבודה אחרת או סיכוי לקידום במקום הנוכחי. אתם מצפים לתשובה במישור הקשור לכספים ואולי גם לקריירה. טיפ: לפני הרטרו הקשה שלפנינו כדאי להספיק את הסידורים החשובים לכם באמת. דחו עסקאות האמורות לקבוע את מיקומכם הגיאוגרפי- לא לחתום על חוזים רדודים מבחינתכם. כספים יגיעו ממקור מפתיע. חג חנוכה שמח!

תאומים

במציאות המלחמה הקורעת אתכם משלוותכם. אתם מחפשים לעזור בכול מה שאתם יכולים ליקרים שלכם ולמדינה. מומלץ להתרחק מהבית ככול האפשר, ושלא להעמיס יתר על המידה את זוועות המלחמה על נפשכם הלחוצה גם כך. אל תנסו לתקן דברים או לסדר סידורים אחרים ומתישים. השבוע תיראו טוב וגם תשמעו כך, אבל מצב הרוח יהיה ירוד. יתכנו הצעות רומנטיות מצד בן/ת הזוג בטעם שלא חוויתם, מזה זמן רב. ההתנגדות לקשר האישי במשפחה תיחלש עד כדי שיתאפשרו מגעים משפחתיים הדוקים. חג חנוכה שמח!

סרטן

המלחמה והחטופים השבים הביתה הם בלבכם המתרגש וזה לא זמן  טוב להימורים רגשיים קטנים, אלא לצאת מהפחדים מקשרים מחייבים. המבוגרים: הילדים יתנו לכם את מה שאף אחד לא יכול לתקן ולהשלים בתוככם. תנופה כלכלית מפתיעה וחיובית מחכה לכם עד כדי שהחרדות מפני המחר ייעלמו. אלה שנהגו להחמיא ישובו ללחוש מחמאות ובנוסף הבוסים יבשרו על קידומכם הקרוב. תכניות מגירה בנוגע לכספים מבשילים והולכים. הזמן לסידורים הקשורים לבית, לשכנים, לבית ולילדים. החזרה של בן/ת המשפחה הביתה תשמח אתכם מאוד. חג חנוכה שמח!

אריה

המלחמה והחטופים השבים הביתה הם בלבכם המתרגש. אתם לחוצים נפשית ומתוחים. דחו לזמן מה את העיסוקים על מנת להתרווח בניחותא בבית או בחוץ. פשוט אל תבצעו משהו בכוח, בסופו של דבר הכול יסתדר לכם. בסוף השבוע הנוכחי אתם שואפים לצאת ולבקר אנשים יקרים. בבית אינכם מסוגלים לסיים דברים כראוי, אך אל פחד שכן תמצאו את היד שתעזור לכם בכול אלה. גורם כלשהו מושך/ת אתכם ולא מחזירה תשובה. אל תפחדו לחפש ייעוץ אישי בנוגע לאן לפנות בכמה תחומים. חג חנוכה שמח!

בתולה

על רקע החזרת חלק מהחטופים וממש לפני נר ראשון של חג החנוכה, הפנויים ימצאו שזה הזמן הרומנטי האופטימאלי מבחינתם. למרות המלחמה בסוף השבוע מומלץ לצאת מן הבית ולהתאוורר. בימים אלו תחושו כי עגלת הנשואים מושכת יפה וכחוצה גבולות שהיו כבלתי ניתנים למעבר. רגעים טובים וחוויות חדשות על הפרק. גם הפנויים ייהנו מכך. טיפ: פיתחו את הלב וגם את הכיס. געגועים לבן/ת משפחה שוב עולים בכם ואתם לא יודעים איך להתקרב. הזמן לבקש עצה דרך ייעוץ מחכמים, בעלי ניסיון ומקצועיים בתחום.

מאזניים

המלחמה והחטופים השבים הביתה הם בלבכם המתרגש. אין לכם זמן להתנדב וזה עושה לכם נקיפות מצפון. השבוע אתם מסבירים את עצמכם היטב כלפי חוץ אבל ממשיכים להיות מתוסכלים לגבי עתידכם האישי. כושר הריכוז שלכם במיטבו לכול עניין ודבר. השאפתנים: הלימודים יחזרו למסלולם המוצלח, מבחן כלשהו יעבור בהצלחה. היחס הסביבתי כלפיכם ישתפר זאת ולאחר החודש המלחיץ שחוויתם. התחום הרומנטי סודי ומעורפל- בעיקר בשל מעצורים רגשיים ידועים ומגבילים. מגיעים לכם זכויות ואתם צריכים לצאת ולברר כמה והיכן הם נמצאים. חג חנוכה שמח!

עקרב

המלחמה והחטופים השבים הביתה הם בלבכם המתרגש. הרווקים שבכם טרודים בהקשר חו"ל ויעשו הכול על מנת להגשים את חלומם לנסוע. קשרים בתחומי קריירה עדיין תקועים. אתם אופטימיים ביחס לתחום הנישואין ובהקשר הזוגיות בכלל. גורמים חיוביים יציעו לכם לגשר על פערים שעד כה הטרידו אתכם מאוד. כדאי לכם להיות יותר ליברלים- עם מחשבה פתוחה. מסתוריות סביב נושא מה שאמרתם סוגרת עליכם על ידי גורמים עוינים. מסר וואצאפ או במייל יפחיד ותוך זמן קצר תבינו שהוא לא מכוון אליכם. חג חנוכה שמח!

קשת

על רקע החזרת חלק מהחטופים ולפני נר שני של חנוכה ימים שמחים לפניכם. תחושו בלחץ הקשור לקיפאון במכירות. אל דאגה זה יסתדר בסוף החודש הבא. תפגשו במישהו שהבטיח לכם עזרה כספית או אחרת.  בסוף השבוע אתם חשים בבלבול מה, כדאי יהיה לכם לצאת לבילוי.  בסופו של דבר תמצאו שתיהנו מאוד בחברת אלה שתהיו בחברתם. רגעים יפים ומרגשים בחברת המשפחה והאחיינים. מישהו יחפש אתכם ויבין בסוף שהוא לא רוצים יותר. בן/ת הזוג מושך/ת אתכם אין לכם בו עניין. חג חנוכה שמח!

גדי

השבוע אתם מלאים באנרגיות חיוביות ברוב התחומים. הזמן להתחיל לטפל בנושאים חדשים כמו: הבית, התחזוקה שלו ושיפוצו, מכירה או קנייה. בריאותו וזכויותיו של מישהו החשוב לכם על הפרק. רגעים מרגשים קשורים לבני דודי או לחברים מן העבר. המגעים עם המעבידים יישאו פרי- העניינים והאינטרסים יקודמו. תזכו ליחס נפלא בתחומי קריירה. בבית אתם מקבלים מנת אהבה שלא ידעתם כמותה. בשורה חיובית בתחום הבין זוגי מחכה לכם מעבר לקו. הזמן לבקש עצה דרך ייעוץ מחכמים, בעלי ניסיון ומקצועיים בתחום. חג חנוכה שמח!

דלי

תנאים אסטרולוגיים יאפשרו לכם להחליט החלטות ברוב התחומים. אתם צפויים לשמחה בנוגע למערכות אישיות. שיתוף הפעולה מכוון בן/ת הזוג יהיה פורה ומתוך כוונות גישור כנה בסוף השבוע. ייתכן גם שתעלו אל מדרגה חיובית נוספת. עזרה ממקור ידוע, תסייע לכם לצאת מהמבוך התעסוקתי. יבשרו לכם באיחור מסוים על מישהו המעוניין בנכס יקר שאותו ביקשתם למכור. יהיה לכם קושי בלהתרכז ביום רביעי הקרוב ולמשך שבועיים וחצי קדימה.  טיפ השבוע:  לא קשה להיזהר מפיתויים במיוחד באם הצצנו ונפגענו מאוד בעבר.  חג חנוכה שמח!

דגים

על רקע החזרת חלק מהחטופים וממש לפני נר ראשון של חג החנוכה, מצב קוסמי חיובי משרה עליכם שלווה שלא הייתה לכם מזמן. השבוע הוא שלכם- מהרבה בחינות. אנרגיות ממוזלות יעניקו לכם את העוצמה בתחום הקריירה ובתחום הרגשי. המערכת הבין זוגית משתפרת כשאתם זוכים לסיוע ולמחילה. כדאי יהיה שתבחנו את הפשרות בעיניים בוחנות, אך גם טובות. טיפ השבוע: ביחסים עם בני המין השני תסבלו מטוב הלב הגורם לכם לתת בלי חשבון ובלי שעון. הזמן לחפש ייעוץ לגבי הזוגיות. חג חנוכה שמח!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן