הצלם האשדודי זכה בתחרות היוקרתית

רוקח על רקע התמונה הנדירה על חוף הים.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השבוע התקיימה תחרות הצילום השנתית שנקראת ׳עדות מקומית׳, בה השתתפו בין היתר צילומים של הצלם האשדודי הוותיק אבי רוקח. בכזכור בתחרות בשנת 2019 זכה רוקח באותה תחרות במקום הראשון. רוקח: ״השנה הצגתי שתי תמונות: אחת שצולמה מאשדוד שבה רואים את אשקלון מופגזת כמו מסצינה של מלחמת הכוכבים, והשנה קשורה לאיכות הסביבה, לאחר שנסחפו קונטינרים לחוף באשקלון החוף התמלא בכוסות פלסטיק שנראו כמו צדפים שנפלטו אל החוף״. פריחה מפרגנת.

פריחה נכחה השבוע בפסטיבל ׳אשדודשירה׳ בסימן ההצדעה לכוחות הביטחון וההצלה שנערך זו השנה השמינית באשדוד, בהרצאות המרתקות עם טובי העיתונאים נצפה ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי משוחח עם העיתונאים המובילים בטלוויזיה: צבי יחזקאלי ואוהד חמו ואליהו יוסיאן, שריתקו את המשתתפים. לפריחה נודע שישראל אוחיון מנכ"ל המרכז לפיוט ושירה שהפיק את הפסטיבל – חזר מהמילואים ימים אחדים קודם הפסטיבל.

בהרצאתו של חמו נרשמ חילוקי דעות קלים בינו לבין קומץ שומעים בקהל בקשר לדעותיו, ראש העיר שנכח במקום הסביר לו לאחר מכן ש- 80 אחוזים מהקהל הם תומכי ליכוד, ושייקח את הכל ברוח טובה.

עו״ד אלי נכט, חבר המועצה סגן ראש העיר, ליווה השבוע את בנו הבכור יונתן ללשכת הגיוס בתל השומר. ״כאילו רק אתמול קניתי לו מלאי שלם של כובעי ראפרים ובובות WWE, כשבפועל רק לפני 4 ימים ניצחת בקרב איגרוף את מקום שלישי באירופה במשקל כבד״, צייץ אביו. יונתן מתגייס לחטיבת הנחל, פריחה מאחלת לו גיוס קל ונעים ושיחזור לשלום.

כמידי שנה מגיע ראש העיר ד״ר לסרי  למרפאת ילדותו להתחסן ולהתמגן מפני מחלות החורף. "גם השנה ובתקופה זו, לא שוכחים לשמור על הבריאות, כרופא בהכשרתי אני מודע לחשיבות החיסונים ועם הגעת החורף הגעתי להתחסן. גאה להוות דוגמה אישית ומאחל חורף בריא ומוגן לכולנו״ , אמר השבוע ד״ר לסרי.

לדברי פטריסיה צימרמן, מנהלת מחוז מרכז כללית "שפעת היא מחלה נגיפית מדבקת המתבטאת לרוב בחום, כאבי ראש, גרון, נזלת, כאבי שרירים, חולשה ועייפות, במקרים מסוימים עלולה להסתבך לכדי דלקת ראות ואף למחלה קשה.החיסון נגד שפעת מעניק הגנה טובה מהמחלה וסיבוכיה ומומלץ מאוד

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן