ישיבה מיוחדת בנושא הקאנטרי בשבוע הבא

בישיבת מועצת העירייה בשוע שעבר הוסר מסדר היום אישור הבנייה של הקאנטרי קלאב לאחר שחברי מועצה רבים נעדרו. חבר המועצה, עו"ד אלי נכט שיזם ישיבה מיוחדת שתידון בעניין בשבוע הבא :"תודה לראש העיר"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חבר המועצה עו״ד אלי נכט פנה במכתב אל ראש העירייה וחברי מועצה, בבקשה להקדים את הדיון בנושא ולא להמתין עד החודש הבא. ראש העירייה, ד״ר לסרי נענה וביום רביעי הבא תתקיים ישיבת מועצה שלא מן המניין בנושא. בשבוע הבא ה- 18.3.20 תתכנס מועצת העיר לישיבה שלא מן המניין על מנת לאשר את ההסכם עם חברת ״ הולמס פלייס״ שזכתה במכרז להמשיך להקים ולהפעיל את הקאנטרי קלאב ברובע י״ג בעיר.
כזכור, הנושא היה הסעיף הראשון שעמד בסדר היום של המועצה שהתכנסה בשבוע שעבר. אלא שהיא הוסרה מסדר היום מאחר ולא היה לה רוב של 15 חברי מועצה. זאת מאחר ומהישיבה נעדרו מספר חברים בין היתר עו״ד נכט ששהה בחו״ל חברו עו״ד אלכס אוברפלד. וכן ד״ר אלי לחמני, הלן גלבר וד״ר אפרת נאור שאף הם היו בחו״ל. גם הנציגים מהסיעות החרדיות בעיר הנמנים עם הקואליציה נעדרו בתחילת הישיבה מאחר ובין תנאי ההסכם סוכם כי הקאנטרי יהיה פתוח גם בשבת. הסעיף הורד ונדחה. אולם יוזמה של עו״ד אלי נכט להקדים את מועד הדיון כבר לשבוע הבא, ובתמיכת חברי אופוזיציה תתקיים ישיבה מיוחדת ביום רביעי הקרוב. במכתב שכתב נכט לראש העירייה ולחברי המועצה נאמר: ״עקב העובדה שנושא הקאנטרי שחשוב לכולנו, לא עבר בישיבת המועצה האחרונה, בהיעדר הקוורום הדרוש, וזאת משום שחלק מחברי המועצה כולל אנכי שהינו בחו״ל. לא רואה שום סיבה לחכות חודש ימים נוסף על מנת לקיים דיון והצבעה בעניין, ומציע כי עשרה חברי מועצה שהדבר מקובל עליהם, יחתמו על בקשה לקיום ישיבת מועצה מעוחדת, כך כבר בשבוע הבא ניתן יהיה לקיים ישיבה בנושא ולקדם את עניין הקאנטרי.כל מי שמסכים עם האמור לעיל ומאשר לי את חתימתו, נא להחזיר מייל או טלפון, וכך נוכל לפעול ביעילות רבה יותר לטובת העיר.״
לדברי נכט הסכימו איתו חברי המועצה ד״ר אלי לחמני וחברת המועצה הלן גלבר. ראש העירייה ד״ר לסרי כאמור, הורה על קביעת מועד חדש לדיון בשבוע הבא ואילו עו״ד נכט אמר לאחר שנודע לו קביעת המועד החדש : ״תודה לראש העיר״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן