יום המאבק בילאומי נגד נשים: אירועי הסברה וקמפיינים למען נשות אשדוד

השנה ניכר שהאלימות גואה בכל מקום ורק השבוע חזינו ברצח המזעזע במעבר חציה בחולון בכזו קלות דעת. נכון זו לא אלימות נגד נשים אבל אלימות היא אלימות. עו״ד אורית אלמוזלינו רייז, ממונה על השוויון המגדרי ויו״ר הועדה הסטטוטורית למניעת אלימות מציינים את יום המאבק אנחנו בעצם קוראים לכולם לעצור רגע, להסתכל על האחר ולראות היכן אני יכול לתרום כדי למנוע את מעשה האלימות הבא"אומרת עו״ד אורית אלמוזלינו רייז, ממונה על השוויון המגדרי ויו״ר הועדה הסטטוטורית למניעת אלימות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

25.11 זה גם יום חגה של העיר אשדוד אבל זה גם יום המאבק הבינ״ל באלימות נגד נשים.
"השנה ניכר שהאלימות גואה בכל מקום ורק השבוע חזינו ברצח המזעזע במעבר חציה בחולון בכזו קלות דעת. נכון זו לא אלימות נגד נשים אבל אלימות היא אלימות" .אומרת עו״ד אורית אלמוזלינו רייז, ממונה על השוויון המגדרי ויו״ר הועדה הסטטוטורית למניעת אלימות. "כשאנחנו מציינים את יום המאבק אנחנו בעצם קוראים לכולם לעצור רגע, להסתכל על האחר ולראות היכן אני יכול לתרום כדי למנוע את מעשה האלימות הבא. אם רק נפתח את העיניים ונהיה יותר קשובים לסביבה, נוכל באמת לסייע ולהפנות את מי שזקוקים לעזרה וטיפול לגורמי המקצוע לקבלת עזרה. במהלך כל השנה ובפרט בחודש נובמבר, יחד עם התאגיד העירוני מהו״ת בראשות המנכלית סימונה מורלי, אנו מקיימים ארועי הסברה והעלאת מודעות לאנשי מקצוע, לבני נוער, לציבור הרחב וכיו״ב.


"אתמול בחרנו לנסוע בתהלוכה ברחבי העיר עם בלונים הנושאים את הקמפיין של מיכל סלה עם 5 תמרורי האזהרה, וביחד עם נציגות ציבור מובילות ובני נוער קיימנו עצרת לזכרן של הנרצחות באנדרטה היחידה שקיימת בישראל לזכר קורבנות האלימות שיזמה אתי אטיאס בתפקידה כיועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה.

בעצרת השתתפה דנה כצנלסון יו״ר ויצו אשדוד, השתתפו בני נוער ממקיף ה במסגרת מעורבות חברתית, וכיבדו אותנו בנוכחותן נציגות הציבור מרסל בן שמחון, דורית בן זקן, נורית טופז, יקירות העיר אתי אטיאס ורבקה שמיאן ועוד. תודה ענקית לבריזיט דוקהן שהייתה אחראית על הפקת הארוע המכבד ולצוות מהות היקר שנלחם באלימות" מסכמת. עו״ד אורית אלמוזלינו רייז, ממונה על השוויון המגדרי ויו״ר הועדה הסטטוטורית למניעת אלימות.

גם חברת מועצת העיר אשדוד עו"ד הלן גלבר התייחסה ליום המאבק נגד אלימות נשים:"אנחנו בסוף שנת 2022, אך לצערנו האלימות כלפי נשים עדיין נמצאת על סדר היום !
אלימות פיזית, אלימות מילולית, אלימות מינית, אלימות כלכלית..
אלימות היא דרכם של אנשים חלשים, של אלה שלא יודעים להתמודד בדרכים מקובלות, של חסרי הביטחון !
אנשים שחולשתם מביכה אותם הם אלה שמפעילים את הכוח מול החלש מהם.

אני פונה אל כל מי שמרגישה שהיא נמצאת בתוך מעגל האלימות – קומי ועשי מעשה !
לא מגיע לאף אחת להישאר במקום שלא טוב לה בו.
אל תמתיני שזה ישתפר, שזה יחלוף.
אל תרגישי אשמה במצב.
אל תקחי את כל האחריות על כתפייך.
אל תפחדי !!!
מי שמנסה להפחיד אותך, הוא הפחדן הכי גדול .
מצורפים מספרי טלפון של קווי חירום. שבהם תוכלי לקבל סיוע וליווי.
אל תמתיני דקה אחת נוספת.

שתפו בבקשה, אולי תוכלו להציל חיים :

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן