שמואל דוד הדובר מאשדוד הציג בכנס הדוברים: איך מטפלים בהצלחה במשבר עירוני תקשורתי ואיך מיחצנים נכון פעילות עירייה

חבל שעיריית אשדוד לא מנצלת מספיק את יכולותיו של שמואל דוד ליועץ התקשרות של ראש העיר. מקרה של החרמת עיתונאים אתמול של כנס יקירי אשדוד לא היה קורה אם הוא היה מנהל את היחסי ציבור. ודי לחכימא ברמיזא

שמואל דוד . דובר נמרץ. צילום: שרון צילום
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"הייד פארק משבר והזדמנויות בכנס איגוד דוברי הרשויות" הכותרת של כנס הדוברים הארצי השנתי בו דנו הדוברים על שיטות עבודה נכונות לדברר רשויות ופעילות שלה. אחד הדוברים שמואל דוד מאשדוד הביא הרבה כבוד לאשדוד במשנתו בפני מאות דוברים מרחבי הארץ והציג זאת בהרבה עניין וכבוד לעיר אשדוד.

שמואל אמנם רק יועץ תקשורת של ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי,אבל כשהוא מקבל משימות מיוחדות לשווק פעילות או לטפל במשבר הוא עושה זאת בהצלחה, מסירות ועם מוטיבציה גבוהה אין קץ וההצלחה בצידה. חבל למשל שלא שיווק את הטקס אתמול של יקירי העיר שנכשל הסברתית ודוברותית והגיע למצב של החרמה של עיתונאים שלא הגיעו לטקס.

שמואל דוד:"הייתה לי הזכות לדבר ולהציג בהרחבה בפאנל דוברי רשויות מקומיות כיצד מנוהל משבר באשדוד, וכיצד אנחנו מוציאים לפועל את התוכניות העירוניות לטובת התוצאות הטובות ביותר. ציינתי את אירועי הקיץ הגדולים של אשדוד, את ההתמודדות עם מזג אוויר קיצון כמקרי בוחן לאותם משברים."

עוד אומר שמואל דוד:"הדגש והמשותף לכל האירועים הוא, בין היתר, הכנת החומרים מבעוד מועד, הזרמת המידע בצורה שוטפת לתושב ופעולות בשטח ביחד עם התושבים, ומיקוד המסרים כדי שיעברו בצורה אופטימלית לכל תושבי העיר המורכבת מ-99 קהילות. ראינו שתושב שמעודכן ומחובר לנעשה, גם תורם את חלקו בדיווחים המסייעים לצייר תמונה רחבה יותר על הנעשה בשטח – דבר חשוב מאוד כשמדובר בעיר עצומה בגודלה כמו אשדוד.

"אני מודה לדובר אור יהודה Oren Korenfeld על הובלת פאנל מקצועי, מעשיר ומלמד כפי שתמיד בכל דבר הוא עשוה הכי טוב שיש, כולנו למדנו האחד מהשני דברים חשובים"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן