"המדיניות של ראש העיר אשדוד ד"ר לסרי למדר עיתונאים נשים וחברי מועצה"

כך טוענת חברת מועצת העיר סגנית ראש העיר לשעבר שרון מרק על כשלון טקס יקירי העיר אשדוד שממנו נעדרו במופגן עיתונאים וחברי מועצה. שרון מרק:"חברי וחברות המועצה מודרים באופן תדיר מארועים ציבוריים שאינם בתחום המינוי שלהם, הזמנות לטקסים בודדים נעשות כלאחר יד טקס יקירות ויקירי העיר-היה ראוי שישודר לכל הפחות לכלל תושבי העיר ולמשפחות היקירים בשידור חי בעמודי העירייה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"מדיניות ראש העיר מדירה את הציבור, את הנשים, את נבחרי הציבור ואת התקשורת. חזון ראש העיר לא מעודכן לשנת 2022 וכך מודרות קהילות שלמות ממרכז קבלת ההחלטות, מארועים ומשותפות בעשייה העירונית" כך טוענת בכעס חברת מועצת העיר אשדוד שרון מרק בעקבות החרמת הכנס אמש של קירי העיר על ידי עיתונאים וחברי מועצה שהוזמנו בזלזול וכלאחר יד.

"ראינו זאת לא רק בטקס ״יקירות ויקיר העיר״ בו בחרתי לא להשתתף כאות מחאה על מדיניות זו ואופן ארגון הארוע- אלא גם בימים האחרונים בהם התקיימו בעיר ארועים לרגל המאבק הבינלאומי לאלימות נגד נשים: לאף אחד מהמפגשים והארועים לא הוזמנו חברות המועצה נבחרות הציבור. לא לסיור בנווה תרצה לא להרצאות בנוגע למאבק בסרטן השד ולא לצעדת האלימות נגד נשים. רוח המפקד זו המדירה והמפלגת מובילה את סדר היום העירוני וכך קבוצות שלמות מודרות וחיות כאן בנפרד".

כבר אמרה הסוציולוגית המוכרת ד״ר מרב אהרון גוטמן על אשדוד ״כולם פה בנפרד״. אין לתושבי אשדוד גאוות יחידה והפוליטיקה של הזהויות מביאה להחלשת החוסן החברתי.

ומתברר כי חברי וחברות המועצה מודרים באופן תדיר מארועים ציבוריים שאינם בתחום המינוי שלהם, הזמנות לטקסים בודדים נעשות כלאחר יד והנגשת ארוע כה חשוב בהיסטוריה של אשדוד-טקס יקירות ויקירי העיר-היה ראוי שישודר לכל הפחות לכלל תושבי העיר ולמשפחות היקירים בשידור חי בעמודי העירייה.

מחקרים מובילים מראים כי חוסן חברתי ומעורבות קהילתית נובעים מתחושת שייכות לעיר למוסדותיה ולמנהיגיה. אנחנו רואים את זה בבאר שבע באשקלון בתל אביב בראשון לציון. באשדוד מדיניות רהע פועלת שוב ושוב כפי שראינו אמש למידור והדרה של אוכלוסיות רבות וזו הסיבה שמביאה תמיד לחוסר אמון עמוק בין התושבים לעירייה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן