טיפים להזמנת מפעיל ביובית מומלץ במחיר זול

צריכים להזמין ביובית בעקבות הצפה או סתימה ולא בטוחים כיצד לעשות את זה באופן הנכון? אתם לא לבד

צילום: pixabay
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מדי יום נתקלים מאות אזרחים בתקלות במערכת הביוב שמחייבות הזמנה של רכב ביובית ומאחר ומדובר בנושא שהצרכן הממוצע לא מבין בו יותר מדי, עולות לעתים סוגיות שמובילות לתשלומים מופרזים עבור השירות ולעתים אף לפתרון "פלסטר" לקוי שלא מחזיק זמן רב.
למזלנו, הפתרון לסוגיה דיי פשוט וברגע שמכירים מספר עקרונות, כל אחד יכול להזמין רכב ביובית במחיר זול ולדעת כיצד לנהוג על מנת לפתור את התקלה מהשורש ובלי שאף אחד ינסה לסבן אותו…
מדוע צריך ביובית?
הביובית הומצאה בשביל דבר אחד – לתחזק ולפתור תקלות במערכת הביוב.
לשם כך, תוכנן הרכב באופן שיוכל לשאת מערכות לביצוע שוטף של הייעוד שלו ובכלל זה משאבות, מיכל ואמצעי עזר נוספים שמסייעים בפתיחת סתימות וניקוי צינורות ביוב.
המשאבות שמותקנות בביובית מאופיינות בעוצמות גבוהות של יניקה שנועדה לשאיבה של הצפות ביוב ונוזלים אל מיכל שמורכב על הביובית, ומשאבת סניקה שהמשמשת להזרמת מים בלחץ מאוד גבוה שדוחף את צינור המים אל מעמקי מערכת הביוב מצד אחד ולפירור וניקוי של סתימות בתוך הקווים מצד שני.
רכב ביובית מגיע בשלוש מידות נפוצות. הראשונה היא הביובית הקטנה שהמראה שלה מזכיר טנדר עם מיכל וצינורות שמורכבים מאחור, השנייה היא הביובית הרגילה שגודלה זהה למשאית בינונית ולבסוף ישנה ביובית קומבי גדולה במיוחד.
בעוד שהביובית הקטנה יכולה להיכנס אל רחובות צפופים וחניונים נמוכים, הקומבי תוכל לשאוב כמויות אדירות של ביוב במהירות או לפתוח סתימות שביובית רגילה כבר אינה מסוגלת.
חשוב לציין שקבלני הביוב שמפעילים את הביובית מספקים שירותים רבים מעבר לפתיחת סתימות ושאיבת ביוב כך שיכול מאוד להיות שתזדקקו לשירות שלהם גם במקרים שבו התקלה מורכבת יותר מסתימה או הצפה – עניין שהופך את העצות שנביא בהמשך לחיוניות במיוחד.
לדוגמה, השמדת שורשים שחדרו את הביוב וסותמים אותו, החלפת צינורות, תכנון והרכבה של מערכת ביוב חדשה, חידוש ותיקון צינורות קיימים, פינוי של שמן משומש במסעדות ומפעלים, צילום ומיפוי ועוד.
כמה עולה ביובית
המחיר של הזמנת ביובית תלוי בסיבה שלשמה אתם מזמינים אותה והדרך שבה אתם עושים את זה.
באופן כללי, פתיחת סתימה רגילה עולה כמה מאות שקלים אך ככל שהיא נמצאת במעמקי הצינור, ככל שהיא קשה יותר או כשיש בעיית גישה אל המקום, המחיר יכול לעלות.
כששואבים ביוב לעומת זאת, המחיר כבר לא כולל רק את השאיבה הפשוטה אלה גם את הפינוי של הביוב באופן בטוח אל אתר שפכים מורשה של המשרד להגנת הסביבה אשר גובה כסף על כל קוב נוזל שנשפך בשטחו.
בשורה התחתונה, די קשה לאמוד את המחיר מפני שיש תקלות ושירותים רבים ואם זה לא מספיק, המחיר עבור אותו שירות יכול לנוע בטווח של עשרות אחוזים.
לאור זאת, הדרך הטובה לעשות את ההחלטות הנכונות היא לאמץ מספר כללים עקרוניים שיאפשרו לכם להיות ממוקדים בהזמנת מפעיל ביובית מומלץ במחיר הוגן.
כללים להזמנת ביובית
אתם לא צריכים להיות אנשי מקצוע ובאמצעות מספר כללים תוכלו להבדיל בין הצעת מחיר טובה למוגזמת ובין בעל מקצוע מומלץ לכזה שלא כדאי לשכור את שירותיו.
הזמנת קבלן ביובית באזור המגורים
מומלץ לבחור בקבלן ביוב באזור המגורים שלכם מהסיבה שאם הנסיעה אל מקור התקלה תהיה קצרה, כך הוא יוכל להגיע מהר יותר כדי לטפל בבעיה אך חשוב לא פחות – הוא לא יבזבז דלק וזמן בנסיעות.
עובדה זאת תאפשר לו לתת לכם הצעת מחיר זולה יותר ביחס לקבלן ביוב שצריך לנסוע מרחקים ארוכים יותר (וזה עוד לפני שדברנו על שעות העומס).
זאת הסיבה שאנו מחזיקים בסניפים מקומיים ברחבי הארץ המאפשרים להגיע מהר ובאופן יעיל וחסכוני יותר.
שעות פעילות וההשפעה על המחיר
תקלות במערכת הביוב מתרחשות בדרך כלל ברגע הכי לא מתאים וחשוב להבין שלעיתוי יכולה להיות השפעה של מאות אחוזים (קראתם נכון) על המחיר.
הזנקה של נהג בשעות הלילה או סופי שבוע מייקרת את השירות באופן ניכר.
אז נכון שאם כל הבית שלכם מוצף, לא תהיה לכם יותר מדי ברירה אך אם לעומת זאת ההצפה היא בחצר, לא יקרה כלום אם תחכו לבוקר ותזמינו ביובית במחיר הרבה יותר זול.
השוו מספר הצעות מחיר של קבלני ביוב מומלצים
כאן אתם מתבקשים לבצע שתי משימות – הראשונה היא לאתר קבלני ביוב מומלצים והשנייה היא להשוות הצעות מחיר.
מבחינת השוואת המחירים, מאחר שהשונות כל כך גבוהה, יש צורך לקבל כמה הצעות על מנת להבין מי זול ומי יקר.
יחד עם זאת חשוב שתבינו למה המחיר מתייחס ושכל ההצעות זהות מבחינת השירות שעומד מאחוריהן.
לדוגמה, לא ניתן להשוות הצעה שכוללת שאיבה ופתיחת סתימה להצעה אחרת שאינה כוללת שאיבה.
ולבסוף, השוואת הצעות המחיר צריכה להיות בקרב אנשי מקצוע מומלצים. בעידן האינטרנט די קל לחקור מעט ולמצוא חוות דעת בגוגל וברשתות החברתיות.
הקדישו לכך כמה דקות לפחות מפני שבחירה בקבלן ביוב מומלץ תבטיח לכם שירות אמין ופתרון איכותי של התקלה במסגרת עלויות הוגנות ומעל הכל – שקט נפשי לאורך זמן.
המאמר נכתב בשיתוף 'המרכז לשירותי ביובית'

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן