חשוד נוסף נעצר בפרשת הרצח של קלרה רבין ז"ל

לאחר שהמשטרה עצרה את אולג דוליה ששחזר את הרצח, נעצר חשוד נוסף בחשד במעורבות ברצח, איגור קוסיאק בן 50. על פי החשד, הוא זה שסיפר לחשוד ברצח דוליה, כי בביתה של קלרה ז"ל יש כסף רב. מעצרם של השניים הוארך

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עוד התפתחות בפרשת הרצח של קלרה רבין ז"ל מאשדוד. המשטרה עצרה ביום שני השבוע חשוד נוסף במעורבות לכאורה ברצח שאירע בשנת 2006. החשוד, תושב אשדוד בן 50 איגור קוסיאק. על פי החשד הוא זה שסיפר לחשוד ברצח, אולג דוליה, שבבית משפחת רבין יש כסף. כזכור, המשטרה חושדת שהרצח אירע לאחר שניסיון השוד השתבש.

הוא הובא לבית המשפט באשקלון להארכת מעצרו. בדיון להארכת המעצר אמרה השופטת, ליאטת שמיר הירש כי "עיון בחומר הראיות שבתיק החקירה מצביע על חשד סביר הקושר את המשיב לביצוע העבירות ומהות העבירות מעידה על מסוכנות".

נציג המשטרה אמר בבית המשפט כי החשוד ברצח, אולג דוליה, שתחילה הכחיש כל קשר לחשדות המיוחסות לו , שיחזר את הרצח ומסר לכאורה שמות של מעורבים נוספים. בית המשפט האריך את מעצר השניים עד יום שני הקרוב 22.6.20.

כזכור, קלרה רבין ז"ל, בת 67 נרצחה באוגוסט 2006 בביתה שברחוב הרב מימון באשדוד. במשטרה קבעו שמדובר ברצח והחלו בחקירה, אולם עד לאחרונה לא פוענח הרצח. פריצת הדרך בחקירה הודות לפיתוח טכנולוגי מיוחד. באפריל השנה, הצליחה המשטרה להגיע אל החשוד בזכות כלים טכנולוגים הצליחו למצוא התאמה בין החשוד ברצח לכאורה, אולג דוליה בן 54 מאשדוד לבין DNA שנמצא בזירת הרצח.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן