חלום הפלייאוף העליון נגוז

מ.ס אשדוד הפסידה בבית לבני יהודה בתוצאה 1-0 במסגרת המחזור ה-23 של ליגת ה'בורסה לניירות ערך. הסיכוי לפלייאוף עליון צנח משמעותית. בן שמעון: "כשאתה רודף אתה צריך להיות יותר חכם" . במחזור הבא: משחק חוץ נגד הפועל כפ"ס (שבת, 18:30, ה'מושבה')

צילום: טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מ.ס אשדוד ספגה מכה קשה לסיכוייה להעפיל לפלייאוף העליון. ביום ראשון האחרון היא אירחה באיצטדיון היא' את בני יהודה. כמה ימים לפני המשחק התחזקה אשדוד בזר נוסף, ג'ימי מארין, בן ה-22 שהגיע לאחר חצי עונה לא מוצלחת בהפועל ב"ש. מארין, שנולד בקוסטה ריקה, הינו שחקן אגף ובמשחק מול בני יהודה, זכה לחולצת ההרכב של מ.ס, אך לא כל כך הרשים.
המשחק, שהיה חשוב לשתי הקבוצות, שנלחמות על מיקום בפלייאוף העליון, התקיים לעיני 600 צופים בלבד. לכך התרגלנו במשחקי הבית של מ.ס וכמו תמיד, זה גרם לאווירה של משחק אימון. בדקה ה-7 אשדוד הייתה קרובה לשער, כאשר שלומי אזולאי מסר כדור עומק נהדר לעבר דין דויד, שבמהלך יפה מצא את מארין פנוי מול זובאס השוער הליטאי של בני יהודה. אך הזר החדש של אשדוד, לא מצא את המסגרת ומ-16 מטרים, גילגל ברגל שמאל החוצה ופיספס שער בכורה בקבוצתו החדשה. כעבור רבע שעה של גישושים, בני יהודה הציגה את הזר החדש שלה. מילאלי מאייאמבלה בן ה-23 מדרום אפריקה, התגבר על 3 שחקני מ.ס (אזולאי, מושל וברדע) וחדר לרחבה, ממנה בעט כדור חלש שמשפתי הדף לא טוב. מאייאמבלה הפגין כושר התמצאות ברחבה, השתלט על הכדור החוזר, כבש את השער היחיד בערב האשדודי הקריר הזה וקבע 0-1 לבני יהודה. בדקות שלאחר השער, מ.ס ניסתה לחזור למשחק והגיעה לכמה חצאי מצבים, שלא איימו יותר מדי על אמיליוס זובאס, הענק מליטא.
גם במחצית השנייה מ.ס ניסתה. עם פתיחתה, בן שמעון הוציא את מרין שהיה בינוני והכניס במקומו את מוחמד כנעאן המוכשר. החילוף הפך את אשדוד לדומיננטית יותר ויותר. בדקה ה-63 שגיב יחזקאל מסר בעקב מבריק למוחמד כנעאן, האחרון הוציא רוחב ובנצי מושל בעט החוצה ממצב נוח. אשדוד המשיכה לצאת קדימה וזנחה את ההגנה ובדקה ה-74 האורחת כמעט ניצלה זאת, כאשר עמית זנטי פרץ לבדו מול משפתי, אך הפעם השוער של אשדוד, היה עירני והדף טוב. בדקה ה-77 אשדוד שוב התקרבה לשוויון. אזולאי הכניס עוד כדור עומק נהדר, הפעם ליחזקאל, שבעט מתוך הרחבה החוצה. כעבור 3 דקות פיראס אבו עקאל, שנכנס כמחליף, היתל בהגנת בני יהודה ושלח בעיטה מסוכנת שפספסה מעט את המסגרת. בדקות הסיום אשדוד זכתה בקרנות רבות, אך לא ניצלה אותן. גם בני יהודה לא ניצלה את הדלילות בהגנת אשדוד, כאשר בדקה ה-89 מתפרצת נוספת, שהתחילה אצל שי מזור, אשר הגביה לזנטי שהיה פנוי, אך נגח למשקוף של משפתי. שופט המשחק, עידן לייבה, שהיה לו משחק טוב, הוסיף 4 דקות להתמודדות. אשדוד לא התייאשה ובדקה ה-91 כנעאן שוב התקרב, אך הבעיטה שלו מ-18 מטרים פגעה בהגנת בני יהודה ויצאה לקרן. בסיום: 0-1 לבני יהודה, שמנצחת באיצטדיון היא' לראשונה מזה 11 שנה.
בעקבות ההפסד, התרחקה מ.ס אשדוד מהפלייאוף העליון מרחק 7 נקודות, כאשר לתום העונה הסדירה נותרו 3 מחזורים (כפ"ס בחוץ, מכבי חיפה בבית ובית"ר ירושלים בחוץ).
רן בן שמעון סוגר כבר 4 מחזורים כמאמן ראשי ויש לציין כי בשלושה מהם, הקבוצה לא הצליחה לכבוש. בן שמעון היה מאוכזב, אך אופטימי ואמר בסיום: "נמשיך לשחק התקפי. אך נצטרך לעשות את זה יותר חכם. אנחנו מחמיצים הרבה, אבל עלינו להגדיל את נסיונות ההבקעה. יכולנו לקבל החלטות הרבה יותר טובות בחלק הקדמי. משחק מוזר. קיבלנו גול משום מקום ואחרי זה התחלנו לרדוף אחרי המשחק. כשאתה רודף אתה צריך להיות טיפה יותר חכם. זה היה חסר לנו. אני מאמין שיש לנו קבוצה יוצאת מין הכלל, שצריך למצוא לה את האיזון. היינו דומיננטיים במחצית השנייה. זו דומיננטיות שאני מאוד אוהב."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן