בית"ר אשדוד ניצחה בעקרון ושמרה על המקום הראשון

ניצחון חשוב למוליכת טבלת ליגה ג' מרכז, בית"ר אשדוד, בקרית עקרון בתוצאה 0-2, במסגרת המחזור ה-20. הפועל בני אשדוד ניצחה את גן יבנה 3-6. סיטי ניצחה 0-5 בלוד

צילום: עמוד הפייסבוק של סיטי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי האחרון יצאה קבוצת בית"ר אשדוד למשחק חוץ קשה מול מכבי קרית עקרון. החניכים של יוסי כנפו וניר איבגי חזרו משם עם כל הקופה ושמרו על המקום הראשון בטבלה, מרחק נקודה אחת מהדולקת אחריה, בני יצ'לאל. בית"ר עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-40 משער של אלנור אלייב, שהעלה את מאזנו ל-18 שערי ליגה העונה. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה שמעון זרמתי הכפיל את התוצאה והבטיח את הניצחון של בית"ר אשדוד.
הפועל בני אשדוד אירחה ביום שישי האחרון, בסינטטי הקטן את בית"ר גן יבנה. הסיפור של המשחק היה הקשר האגדי ברוך דגו, שחקנה של גן יבנה, שממשיך להבריק גם בליגה ג'. דגו, שבמרץ יהיה בן 38, כיכב עם שלישייה בדקות 4, 8 (פנדל) ו-18. אולם, זה לא ממש עזר לקבוצתו מול טום אברמסון ואלעד ארר מבני אשדוד שחגגו עם צמד ושלושער. נתנאל אביסרור הוסיף שער משלו ובסיום: 6-3 לבני אשדוד.
אשדוד סיטי התארחה ביום ראשון בערב באיצטדיון הסינטטי בלוד ושיחקה מול צעירי לוד. ה'סיטי' הייתה פשוט גדולה על היריבה והביסה אותה בתוצאה המרשימה 0-5.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן