עירוני הובילה פעמיים והפסידה בשעריים

מכבי עירוני אשדוד ממשיכה להפסיד, הפעם בתוצאה 3-2 למכבי שעריים במסגרת המחזור ה-19 של ליגה א' דרום. שערים של שמש וכהן לא עזרו לעירוני, ששמטה את היתרון פעמיים. במוצ"ש: אור יהודה מגיעה לסינטטי (20:30)

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עירוני אשדוד כבר סופרת שלושה הפסדים ברציפות, לאחר ההפסד הדרמטי למכבי שעריים, ביום שישי האחרון באיצטדיון שעריים בעיר רחובות. רק כמה עשרות כרטיסים הוקצו לאוהדי עירוני אשדוד, שחלקו הגדול לא הצליח להשיג כרטיס למשחק המרתק. הפתיחה הייתה שייכת לאשדוד, אלירן שמש כבש בדקה ה-14 את שערו ה-14 העונה והעלה את 'עירונייה' ליתרון ראשון. בדקה ה-33 המארחת הצליחה להבקיע ולהשוות את התוצאה. כעבור שתי דקות בלם עירוני אשדוד עמרי כהן, כבש את שערו השלישי העונה והחזיר את היתרון לאשדוד.
בדקה ה-63 שעריים זכתה בפנדל נוסף והישוותה את התוצאה ל-2-2. בדקה ה-79 הקפטן של עירוני, מאור זוהר כבש שער עצמי, שהעניק למכבי שעריים את הניצחון במשחק. בסיום: 2-3 לשעריים. מה שמותיר את עירוני במקום ה-11 בטבלה עם 21 נקודות.
בקבוצה הודיעו השבוע על שחקן רכש חדש שחתם בקבוצה. מדובר בחלוץ גל בן דיין בן ה-22, בוגר מחלקת הנוער של מכבי ת"א, שמגיעה לעירוני ממכבי יפו. בן דיין אמור להוסיף עומק וכוח לחלק הקדמי של עירוני אשדוד ב-11 המחזורים שנותרו והוא אמור להיות בסגל במשחק הבית הקרוב מול עירוני אור יהודה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן