חיפוי אבנים לעיצוב במראה נעים וחמים

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הבית הוא המקום הפרטי שלנו שבו מתרחשת פעילות ענפה. בסיומו של עוד יום עבודה מעייף, אנחנו חוזרים אליו כדי לנוח, לצפות קצת בתכנית הטלוויזיה האהובה או לקרוא ספר טוב. הבית הוא גם המקום למגוון רחב של פעילויות ביום יום ובסופי שבוע: בישולים, משחקים עם הילדים, פעילות גופנית ושלל סידורים. אין זה פלא שהבית מקנה לנו את תחושת הביטחון שאנחנו כה זקוקים לה. מטבע הדברים, אנו רוצים להעניק לבית מראה חמים, ביתי ונעים. ואת זה אפשר בהחלט לעשות באמצעות חיפוי אבנים לעיצוב. 

מדוע חיפוי אבנים לעיצוב הוא הבחירה הנכונה לבית?

בשנים האחרונות ישראלים רבים בוחרים חיפוי אבנים לעיצוב בתוך הבית. חיפוי באמצעות בריקים ושאר אבנים מסוגים שונים מעטר קירות שלמים. אז מדוע חיפוי אבנים הפך לעיצוב מוביל? יש לכם כמה סיבות:

  1. האבן כמבודדת הטבעית.

חיפוי אבנים הוא מבודד יעיל ואיכותי, כך שניתן להשיג שליטה על טמפרטורה בחודשי החורף או הקיץ. אם חם בחוץ, הטמפרטורה הקרירה נשמרת בחדר, ואם קר בחוץ, כולם ירצו להיות בחדר מחופה אבנים כדי להתחמם. יכולת טבעית זו של האבנים לשמור על טמפרטורה קיימת חוסכת רבות בצריכת החשמל. מעבר לכך, מלבד בידוד הטמפרטורה, חיפוי אבנים מבודד רעש. כל מי שהזמין חיפוי אבנים מגלה שהוא שומע פחות רעשים הבאים מבחוץ דוגמת מנועי רכבים, כלבים נובחים או ילדים שמשחקים בכדור. 

  1. עמידות גבוהה.

לאבן תכונות איטום ועמידות גבוהות. היא עמידה בפני כל תנאי מזג האוויר ומגינה על הבית בחום ובקור. לאבן יש גם תכונות איטום טבעיות, כך שגם בימי חורף גשומים במיוחד, יכולים בני הבית לשבת בניחותא בביתם בידיעה שאין ליקויים ונזקי רטיבות ברחבי הבית. מעבר לכך, החיפוי עמיד וחזק ויכול לשמש במשך שנים רבות. כך שאם באיזשהו שלב תרצו להשכיר או למכור את הדירה, חיפוי אבנים לעיצוב יכול להעלות את ערך הנכס. 

  1. אבנים קלות לתחזוקה.

לא נדרש הרבה כדי לתחזק חיפוי אבנים. בסך הכול, יש צורך לנקות את הקיר מדי תקופה באמצעות חומרי ניקיון פשוטים. חשוב לא לנקות בעזרת חומרים על בסיס חומצה, על מנת שלא לגרום לשחיקת החיפוי. כך או כך, ניקוי תמידי יגרום לאבנים להיראות נקיות ומצוחצחות. 

  1. מראה ייחודי שאין באף מקום אחר.

יתרון נוסף של חיפוי אבנים לעיצוב הוא המראה הביתי שהן מעניקות. האבנים מתקשרות אצלנו לעיצוב כפרי קלאסי ומזכיר לנו בתים שנבנו לפני שנים רבות. כל מי שמעוניין להעניק לקירות הבית מראה נוסטלגי ומעט עתיק, בוחר בחיפוי האבנים. חיפוי מסוג זה מתמזג עם שאר רהיטים וחפצים בסביבה דוגמת קמין מלאכותי, כורסאות נוחות, וילונות ושטיחים. 

  1. עיצוב מגוון.

חיפוי אבנים הוא מבין החיפויים הגמישים יותר מבחינת עיצוב. תוכלו לבחור אם לבצע חיפוי של אבנים חומות קלאסיות המזכירות את הבתים הכפריים של פעם, או בחיפוי אבנים בעל מראה מודרני יותר בצבע לבן או קרם שמנת, ליצירת הנפח המושלם בעיצוב. 

להכין את הבית לקראת החיפוי

החלטתם שאתם מעוניינים בחיפוי אבנים? מצוין. כעת, כל מה שיש לעשות הוא להכין את הבית שלכם לקראת העיצוב. דבר ראשון, חשוב לבחור חברה מנוסה ומקצועית המתמחה בתחום. חפשו המלצות על החברה ובדקו את תיק העבודות שלה. האם אתם אוהבים את מה שאתם רואים? דברו עם נציג החברה ושאלו אותו כיצד יש להתכונן לקראת ביצוע העבודות. לאחר מכן, הישמעו להוראות הצוות. נקו את שטח החיפוי, ודאו שלא עומדים לידו רהיטים ושאר חפצים שיכולים להפריע לעבודה. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן