מה זאת הלוואה חוץ בנקאית?

צילום: depositphotos
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יוקר המחיה והמצב הכלכלי גורם ללא מעט אנשים למצוא את עצמם בתקופה לא קלה, אשר בה הכסף אינו מספיק ודורש הלוואה. ברוב המקרים הבנק אינו מאשר הלוואה וכל מה שנותר זה לפנות לגופים חוץ בנקאיים ולבקש הלוואה חוץ בנקאית. אומנם מדובר על ריבית קצת גבוהה מהבנק, אך ההלוואה היא לתקופה ארוכה של עד חמש שנים. כך שאם יש צורך בהלוואה גם שהבנק לא מאפשר ניתן תמיד לפנות לחברות האשראי, חברות פיננסיות או חברות הביטוח ולבקש הלוואה חוץ בנקאית.

מהי הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה אשר ניתנת ע"י גופים חוץ בנקאיים שלא קשורים לבנק. גופים אלה כוללים את חברות האשראי: ישראכרט, לאומי קראד וויזה כאל, חברות פיננסיות שונות וכן חברות ביטוח. כל אחד מהגופים הללו מציב עבור הלקוח הלוואה בריבית גבוהה מעט מאשר הבנק עם פריסת תשלומים לעד חמש שנים, ותשלומי החזר גמישים ונוחים שהלקוח יכול לעמוד בהם. 

האם כל אחד זכאי להלוואה חוץ בנקאית?

כל לקוח אשר הבנק אינו מאשר לו הלוואה יכול לפנות לחברות חוץ בנקאיות ולבקש הלוואה. בטרם מקבל הלקוח את ההלוואה, בודק הגוף החוץ בנקאי דרך הבנק האם חשבון הלקוח מעוקל ואין לו התחייבויות שונות והוא יכול לעמוד בכך, במידה והבנק מאשר שהחשבון לא מעוקל והכל בסדר חברת האשראי מאשרת את ההלוואה. אך ישנם גם חברות אחרות כגון: חברות פיננסיות שונות וחברות ביטוח שגם הן נותנות ללקוחות הלוואות בתנאים טובים מאוד. רוב החברות הבנקאיות מציעות הלוואות טובות אך יש לקחת בחשבון שהריבית שלהן גבוהה יותר מאשר הריבית של הבנק.

באילו מקרים רצוי לקחת הלוואה חוץ בנקאית?

ישנם מקרים שבהם הבנק אינו מאשר הלוואה ללקוח עקב מצב חשבונו והחשש שלא יוכל לעמוד בתנאי ההלוואה ולהחזירה. במצב זה עומדות בפני הלקוח 2 אופציות או לקחת הלוואה חוץ בנקאית או לוותר על הלוואה. במידה והוא מחליט לקחת הלוואה חוץ בנקאית הוא פונה לאחד הגופים החוץ בנקאים ומבקש הלוואה. ברוב המקרים שבהם פונים הלקוחות החברה חוץ בנקאית מאשרת את ההלוואה, וכך הלקוח יכול להיות רגוע ופחות לחוץ לגבי העתיד.

יתרונות הלוואה חוץ בנקאית

באמצעות הלוואה חוץ בנקאית ניתן ליהנות מהיתרונות הבאים:

הלוואה בתנאים נוחים– ההלוואה החוץ בנקאית היא הלוואה שניתנת בהחזר תשלומים נוח וגמיש עד חמש שנים מיום לקחיתה.

אין צורך בערבים- אין צורך בערבים כמו שנדרש בעת לקיחת הלוואה מהבנק.

אין צורך להגיע למקום- אין צורך להגיע למקום, הכל נעשה דרך הטלפון או דרך אתר האינטרנט.

אין תנאים מיוחדים- כדי לקבל את ההלוואה אין צורך בתנאים שונים כמו שנהוג בבנק, כך שהיא ניתנת לכל מי שזקוק לה באופן מיידי ולא תלויה בבנק.

אינה תופסת במסגרת- הלוואה עצמה אינה תופסת מקום במסגרת והיא במסגרת נפרדת לגמריי.

תוך 24 שעות בחשבון- את ההלוואה ניתן לקבל לחשבון העו"ש תוך 24 שעות.

אין ניירת- אין צורך לחתום על ניירת כפי נהוג לחתום בבנק, הכל נעשה דרך האתר או דרך הטלפון.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן