זכרון בסלון של ויצו

השבוע התקיים ׳זיכרון בסלון׳ בהובלת יו"ר ויצו אירית אסרף. עשרות נשים הגיעו לשמוע נשים שהנן בנות לניצולי שואה, שסיפרו על מעללי הנאצים למשפחותיהם

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בנות מדברות את אימותיהן: יהודית אסרף- בת לפלרירו, אדלה,עדה  גולדשטיין שנולדה בצ'רנוביץ, האימפריה האוסטרו הונגרית. מירי תמם-בת לארז'בט מרומניה. נאווה מוקי-בת לזיוה אוזן שנולדה בשם: זיזט שמעוני, בעיר גבסה, טוניס, ענת אלון-בת יחידה לגיטלה, טובה,דידי למשפחת מרקוביץ שנולדה בעיר יאסי, רומניה.

משתתפות ויצו ישראל: אורה כורזים- יו״ר ויצו ישראל, רינה קרן-יו״ר התנדבות, ויצו ישראל, קארן שריד- יו״ר ביגודית ארצי- ויצו ישראל, חנה מנור- מנהלת מחוז דרום, ויצו ישראל.

בשיחה עם נאווה מוקי היא ציינה שהחל משנה שעברה, היא החליטה להנציח את ימי השואה של יהדות צפון אפריקה.

כמו כן, השנה התרבו אירועי זכרון בסלון ומי שיזמה והקימה את המיזם היא נורית טופז, המובילה את המיזם מזה כ-10 שנים. בתוכנית האמנותית: שירי  יום הזכרון ששר וניגן  אלי קורן, ששר גם את "איידישע מאמע" והכל בהתנדבות.

גיבור ישראל אביגדור קהלני הרצה לגימלאים

השבוע הגיע להרצאה גיבור ישראל אביגדור קהלני, ל׳בית דני׳ שבמתנס ׳חרצית׳ – מועדון הפנסיונרים של מפעל ׳אדמה אגן׳. הגימלאים נהנו והתרגשו מאד מההרצאה המרשימה והמרגשת של תא״ל במיל׳ קהלני על תרומתו ודרכו בצה״ל. בסוף ההרצאה גם קיבלו השומעים את ספרו האחרון שכתב ׳דרך לוחם׳.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן