השתמש בכרטיסי אשראי של תושבים זרים לקניות באינטרנט

תושב אשדוד הורשע בשימוש בפרטי כרטיסי אשראי של תושבים זרים לעריכת קניות באינטרנט. העונש: 6 חודשי מאסר שירוצו בעבודות שירות, מאסר על תנאי וקנס בסך 10,000 שקלים

צילום: דוברות המשטרה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תושב אשדוד שהורשע על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון בגין שימוש בפרטי כרטיסי אשראי של תושבים זרים לעריכת קניות באינטרנט והתחזות לאדם אחר במטרה להונות נידון לחצי שנה מאסר בפועל שירוצו בעבודות שירות, מאסר על תנאי וקנב בסך 10,000 שקלים.
מעובדות כתב האישום המתוקן עולה כי הנאשם מאשדוד אב ל- 3 נשוי בפעם השנייה. עוד עולה כי באותה תקופה היה בעל גישה למאגר אשר הכיל בתוכו מספרי כרטיס אשראי של תושבים זרים וכי על פי הודאתו , השתמש במספר כרטיסי אשראי לצורך ביצוע הזמנות באינטרנט תוך שימוש של תעודות זיהוי של ישראלים.
עוד עולה מעובדות כתב האישום המתוקן שבמשך מספר חודשים בשנת 2017 הוא ביצע קניות בעסקים שונים בסך שך כ-18,000 שקלים. בין העסקים מהם רכש באמצעות כרטיסי האשראי של תושבים זרים היו סמסונג סאני קרה, שופרסל און ליין ורמי לוי תקשורת.
בין הצדדים הושג בינואר 2020 הסדר טיעון במסגרתו הודה הנאשם בעובדות כתב האישום המתוקן. לדברי הנאשם הרקע לביצוע העבירות היה מצב כרכלי חריג ומשבר משפחתי. מתסקיר שירות המבחן עולה כי הנאשם נעדר עבר פלילי. שירות המבחן התרשם מלקיחת אחריות מלאה והביע חרטה. כן סבר שרמת הסיכון להישנות העבירות נמוכה. כן ציין בתסקיר משלים כי הנאשם שולב בקבוצה טיפולים מגיע לכל המפגשים ולוקח אחריות.
הפרקליטות באמצעות מתמחה דרעי משה ציינה כי מדובר במספר עבירות לעומת זאת ההגנה באמצעות עו״ד שני פרג׳ון עתרה להתחשב לעונש ברף התחתון.
השופטת לחיאני-שהם ציינה בגזר הדין כי: ״ ריבוי העבירות והיקף הנזק שנגרם, ביצוען תוך תחכום ותכנון המעידים על התנהגות בעלת מאפיינים עברייניים, וביצוען על רקע קושי כלכלי בלבד – אינן מאפשרות במקרה דנן להסתפק בענישה צופה פני עתיד בלבד.״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן