השפית האשדודית שהקסימה ב׳משחקי השף׳

אירית אדרי שפית מצליחה מאשדוד, כבשה את לב הצופים כשהגיעה לאודישן בתוכנית ״משחקי השף״ בערוץ 13, עם שמחת החיים הכובשת שלה ודבריה הכנים. למרבה הצער היא לא עברה את האודישן, אך הותירה רושם טוב והשופט האהוב עליה אף אמר ״שהיא מוח סופר יצירתי״. קבלו את השפית המרקדת ושרה

צילום: יח"צ
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

באשדוד כבר יודעים עד כמה אירית אדרי מפליאה לבשל. יש גם לא מעט סלבס ומפורסמים שהגיעו לאשדוד, נהנו ממטעמיה ונכבשו מאישיותה הססגונית והשמחה. השבוע היא כבשה את לב הצופים של ערוץ 13, כשהגיעה לאודישן בתוכנית הפופולארית ״משחקי השף״. מהרגע הראשון היא כיכבה בשמחת החיים שלה ובדבריה הכנים ״נשים מנומסות לא עשו היסטוריה״ אני לא עדינה ולא מנומסת״ אמרה והבטיחה שהיא תעשה היסטוריה. היא העידה כי היא מותג כמו ׳קוקה קולה׳ ושבמטבח היא היפראקטיבית שאוהבת לרקוד ולחצרץ. היא דיברה בכנות על היותה אישה שתמיד אהבה לאכול  ״ רוב האנשים אוכלים כדי לחיות אני חיה בשביל לאכול״ היא אומרת ומספרת שאהבתה לאוכל גרמה לה לעודף משקל, ושעברה מספר ניתוחים לקיצור קיבה. היא סיפרה על אהבתה למטבח ולהאכיל אנשים ועל אהבתה לדגים. ״אני חיה על דגים, שום ובצל. לשופטי ״משחקי השף״ שפים מפורסמים שלחלקם כוכבי מישלן, היא הכינה מסאחן דגים שקראה לו ״ים יבשה״, מאפה שבתוכו דגים וכל טוב. אבל השופטים לא העבירו אותב באודישן. אמרו כי המאפה לא היה מספיק אפוי וכי יש בלאגן בעבודתה. רק השופט האהוב עליה, אסף גרניט, אמר עליה כי ״יש לה מוח סופר יצירתי״. אדרי יצאה מהמטבח, כמו שנכנסה עם שמחת חיים שהרשימה את הצופים.

אדרי (34) כבר הרבה שנים עוסקת בבישול. היא החלה בגיך 14 תחילה כשוטפת כלים, אך עד מהרה התקדמה כאשר גילו את כישרונה הקולינארי. כבר 15 שנים שהיא עצמאית, מבשלת לאירועים ואף מגיעה לבשל בבית של אנשים. ״בתקופת הקורונה זה הפך למקובל ששף מגיע אל האנשים הביתה, מבשל ומגיש. אני נהנית להאכיל אנשים. יש אנשים שקמים בבוקר לעבודה שהם לא אוהבים, אני קמה כל בוקר בחיוך, אני אוהבת את העבודה שלי עובדת 14, 16 ואפילו 18 שעות ביום. אוהבת לבשל, להאכיל אנשים וגם שוטפת כלים״ היא מספרת בראיון איתה.

איך הגעת לתוכנית ״משחקי השף״?

״התקשרו אלי מהתוכנית ואמרו שכמה אנשים רשמו אותי. בהצחלה לא כל כך רציתי, אבל בסוף החלטתי להשתתף. רציתי חשיפה שיכירו אותי. שידעו שחשוב לי לעשות טוב בעולם״.

מה את אומרת על הביקורת של השופטים?

״ביקורת מוצדקת. אני מעריכה את השופטים שבפאנל. הביקורת נאמרה ברוח טובה. הכל היה אמיתי ורגיש. בסך הכל מתוך אלפי מועמדים נבחרתי בין המאה שנגשים לאודישנים וזה מכובד מבחינתי המעמד עצמו היה ניצחון״.

בדיעבד, האם היית מכינה לאודישן משהו אחר?

״ בדיעבד הייתי מכינה ציר דגים של סבתא כמו שאני יודעת. אבל אסור להצטער זה מה שהכנתי. אני בעלת אמונה שמה שהיה הוא מה שהיה צריך לקרות״.

מי השף האהוב עליך, אם מותר לשאול?

״ אסף גרניט, הוא מנטור נפלא איש עסקים ממולח ושף מעולה. מבחינתי זה שהוא אכל משהו, שאני הכנתי ,עשיתי את שלי. הוא גם אמר שיש לי מוח יצירתי ונתן לי סכין״.

האם תנסי שוב את מזלך בשנה הבאה?

״לא חושבת. הייתה לי חוויה וניסיתי. למרות שלא הצלחתי אני לא מתחרטת. אבל הספיק לי״.

עבור מי היית רוצה לבשל?

״כבר בישלתי ללא מעט מפורסמים. אני רוצה לבשל ולשמח את ההורים שלי והחברים״.

איך היו התגובות?

״התגובות היו מרגשות. קיבלתי המון תגובות. אנשים חיפשו אותי ואמרו לי שריגשתי אותם שהעלתי על פניהם חיוך ותקווה, וזה שימח אותי״.

ולסיום, יש לך מה לומר למי שיש לה חלום וחוששת לנסות להגשים?

״ אומרים ׳עדיף כישלון מפואר מחלום במגירה׳ וזה נכון, אני לא מצטערת שהלכתי לתוכנית ואני אוהבת את מה שאני עושה. תמיד אמרו לי׳ אישה מקומה במטבח׳ לא נעלבתי כי  זה מה שרציתי, אבל לא כי אמרו לי שזה מקומי.  אנחנו הנשים כבר הוכחנו שאנחנו לא פחות טובות ומוכשרות, ושאנחנו יכולות לעשות כל מה שאנחנו רוצות. אם למישהי או מישהו יש חלום, עדיף ללכת על זה מאשר לעבוד בעבודה שלא אוהבים ועם הרגשה של החמצה״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן